Här är vi alla vänner.
Idag har jag druckit fyra liter vatten. Bara en sån sak! Jag börjar bli jäkligt trött på att dricka vatten!
Det undrar jag också! Är det verkligen hälsosamt att dricka så mycket 😊🤔🌊
Idag har jag druckit fyra liter vatten. Bara en sån sak! Jag börjar bli jäkligt trött på att dricka vatten!
På tal om ingenting och kanske lite för personligt, men, jag kollade upp mina mediciner på nätet vad de gör och så. Det är skrämmande för mig. Jag känner mig som ett levande apotek.
Jodå så att e
/D
Gissar att flera här kanske inte minns radioprogrammet Hassan från 90-.talet då Fredrik Lindström och Kristian Luuk m.fl busringde till folk. Eurocop som kom senare var i min mening alldeles för tramsigt.
Här är en av mina favoriter med dem.
Idag är det en dag av ångest och oro. känns som att något dåligt är påväg att hända. Hjälp
Det är någon eller några som hat satt i system att ge mig tummen ner på mina inlägg. Vad jag än skriver, även om det inte är något negativt om något eller någon så får jag tummen ner. Normalt sett bryr jag mig inte om det, men jag tycker det är störande då personerna inte verkar läsa vad jag skriver utan ger sig på mig som person.
Jag kommer säkert få tummen ner på detta inlägg med, men då får det vara så. Tycker bara att det är irriterande!
Nu fick du tummen upp på ditt inlägg, men det betyder inte att jag tycker det är bra att någon gör tummen ner på dina inlägg 😊👍