Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Här är vi alla vänner.

Freddie K skrev 2024-02-16 09:43:55 följande:

En lite konstig fråga, men. Varför stänger man ögonen när man kysser någon? Jag gör det i alla fall. Vet inte varför. Vill man inte se den man kysser?

Förutom att man vill fokusera på känslan, så beror det kanske på att man kommer så nära varandra att man ser i kors? Jag brukar i alla fall göra det på så nära håll, alltså att den andra personens ögon flyter ihop och blir ett enda stort jätteöga 🥹😍🤭
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-02-16 09:14:51 följande:

Urk, jag vaknade nyss. Får vara hemma idag. Det blev ganska sent för mig igår.

Kan tänka mig att det var tufft med ett möte så sent. Det var ju mitt i natten för dig 😅🌙
  • Eurydike
    Deegan skrev 2024-02-20 18:17:04 följande:

Då är det riktigt illa 😅

/D

Igenkänning på den! 😅🙃
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-02-19 15:07:42 följande:

Dj Torsten is playing: Kelly Family-Fell in love with an alien.

En av mina favoritlåtar! 🤩😍👽

Torsten har bra smak! 🐭
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-02-21 06:27:29 följande:

Eurydike: Inatt drömde jag om att vi var i Piteå. Vi skulle ta oss hem på en moped, men vi hade bara en halv tank. Vi stannade till vid en bondgård, men där fick vi ingen hjälp. De var så tykna. 

Jag vet inte hur drömmen slutade för jag vaknade mitt i. Tur dock att det bara var en dröm! Glad

Oj då! Vilken osis 😅 Tykna människor är aldrig trevligt, oavsett om man är vaken eller ej. Hoppas vi tog oss hem på något vis, även om du vaknade mitt i! Ja, det var tur att det var en dröm. Du kanske drömmer fortsättningen i natt? 😴
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-02-24 19:11:39 följande:

Rastafari! Nu har jag sett filmen om Bob Marley. Den var jättebra! Skrattande

Riktigt bra film det där! 🤩👌👏✨
  • Eurydike
    Deegan skrev 2024-02-24 19:35:36 följande:

Fick ett tips på kneget igår om en film som heter Movie 43 skulle vara en rolig&sevärd film även om den är 11år gammal, se om man kan streama den någonstans, annars så är jag svag för dokumentärer&verklighetsbaserade filmer härGlad

/D

Den har jag inte sett! Hoppas du hittar den någonstans så du kan se den 😃 Har du någon favoritfilm?
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-02-23 07:07:20 följande:

Do the chicken dance! Skrattande.

Jag gör den nu innan träningen! Lite dans som uppvärmning har aldrig skadat, eller så har det det. Vem vet 😅💃🐔
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-02-26 06:02:17 följande:
    Haha, du ser säkert jättesöt ut när du dansar! {#emotions_dlg.flower}
    Jag såg exakt ut som hönorna i videon! 🐔🙈😃
  • Eurydike
    Deegan skrev 2024-02-26 06:37:44 följande:
    Jag har hittat den filmen men det får isåfall blir till o tanka hem den..är inte så värst sugen på detObestämd
    Favoritfilm är en svår fråga..är inte den som nöter filmer..men dokumentärfilmer och komedifilmer är väl det som jag gillar bäst.. liknande bruce almighty osv Glad mej och kolla på serier är helt kört..blir mest rastlös dåSkäms

Vilka filmtyper& kategorier gillar du att kika på?Glad

/D
    Jag förstår! Men då vet du i alla fall var den finns om du ändrar dig 😊 Jag är inte heller den som nöter filmer, men Bruce Almighty har jag sett även om det var länge sedan nu. Serier kan vara svårt för mig också, om det inte är någonting jag verkligen fastnar i.

Jag brukar inte tycka om komedier och deckare, men verklighetsbaserade filmer kan vara gripande och psykologisk spänning/skräck brukar vara uppfriskande 🤩
Svar på tråden Här är vi alla vänner.