Här är vi alla vänner.
![Glad Glad](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Skulle ni vilja ha tur i spel eller kärlek?
Dagens fråga:
Varför lägger man smutstvätt OVANPÅ tvättkorgen???
Lever med tre män, två av dem gör detta, en av dessa är ingenjör. Så han kan göra ritningar, beräkna hållfasthet, osv. Men att lyfta ett litet lock, näe, det är bara för jobbigt
Funderar på om man kan skaffa något system typ som i huset i Ensam Hemma - luckor, enkelt och smidigt och bra. Fast vi bor i lägenhet, på ett våningsplan...hmm...världens minsta centraldammsugare från överallt till tvättkorgen, kanske?
Får fundera på detta
Dagens fråga:
Varför lägger man smutstvätt OVANPÅ tvättkorgen???
Lever med tre män, två av dem gör detta, en av dessa är ingenjör. Så han kan göra ritningar, beräkna hållfasthet, osv. Men att lyfta ett litet lock, näe, det är bara för jobbigt
Funderar på om man kan skaffa något system typ som i huset i Ensam Hemma - luckor, enkelt och smidigt och bra. Fast vi bor i lägenhet, på ett våningsplan...hmm...världens minsta centraldammsugare från överallt till tvättkorgen, kanske?
Får fundera på detta
God morgon!
Det känns som att jag missar något här i livet. Min kompis ringde och berättade hur kär hon har blivit och att den mannen hon har träffat är för bra för att vara sann. Är det så att jag har missat kärleken eller så?