Här är vi alla vänner.
Jäklar vad Torsten hoppade till av ljudet av snabeldraken. Det är han inte alls van vid, men nu är det gjort! .
Jäklar vad Torsten hoppade till av ljudet av snabeldraken. Det är han inte alls van vid, men nu är det gjort! .
En lite personlig fråga kanske, men hur många trådar har ni skapat eller har som favoriter?
Skönt! :) Jag fick improvisera lunchen så här blev det en sallad på ägg, tomat, avocado och majs.
Jag har köpt ytterfläskfilé så jag ska överraska maken med urgod middag i helgen :) Man gör den i ugnen och såsen består i princip av grädde, en msk soya och lingonsylt :P Till det kan man ha ris eller potatis.
Sedan fick jag hem mer garn idag :D Adlibris hade ju jätterea igen... Köpte inte mycket men kompletterade min Socki-samling bl.a.
Imorgon har jag bestämt att vi ska åka till Erikshjälpen :) Vi brukar köpa böcker främst men jag tittar också på tyger när vi är där.
Utöver det blir det väl att försöka komma ikapp lite med att göra-listan som är en mil lång. Lite trött på den ärligt talat.....
Och här är en helglåt till er allihop! :D
Goddamnit!
Det verkar ändå som att allt det roliga sker när jag har gått och lagt mig.