Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Här är vi alla vänner.

Nandez skrev 2023-12-04 23:26:28 följande:
    Ja, man får klä sig varmt. Nu är det nära 19 minus här
    Huah! Bäst vi går i ide över vintern 🐻🐻
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-11-30 23:27:23 följande:
    Rusta brukar sälja till hyfsat pris :)
    Aha! Tack för tipset 🤩
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-12-05 06:20:34 följande:
    Du får gärna förklara lite hur den fungerar. Glad
    Absolut! Vi kan ta det i PM 😊
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-12-05 06:27:35 följande:

Jag hade en romantisk dröm. (Obs ingen sexdröm.) Jag drömde att jag var uppe i Norrland. Det var sommar och det var dans. Då en flicka, Mika kommer fram till mig och frågar om jag vill dansa. Jag blir förvånad och tänker att varför vill hon dansa med mig? Sen blir jag nervös och säger till henne att jag kan inte dansa. Jag har ingen som helst rytm i kroppen, men vi gör ett försök. Hon märker snabbt att jag har två vänsterfötter och frågar om jag vill ta en promenad istället. Jag ler och säger att det kan vi göra.

Hon tar mig i handen och vi går iväg. Jag tror att vi är i ett litet samhälle för det finns inte några affärer direkt. Under promenaden blir vi förälskade. Vi gick en bit och pratade om allt möjligt. När det var som bäst då vaknade jag.

Vilken vacker dröm! Spännande att du vaknade när det var som bäst, för då vet du ju inte hur det slutade mellan er. Jag tror det slutade lyckligt 💖 Jag hade också en romantisk dröm häromnatten. Den handlade om min säng. Att den var stor och mjuk och gosig. Jag kände en intensiv lyckokänsla som hade en så skön säng. När jag vaknade låg jag i den och den var precis lika gosig som i drömmen, så det slutade lyckligt. Men din dröm var mycket finare, min var mest konstig 🙃
  • Eurydike
    Nandez skrev 2023-12-05 21:24:54 följande:
    Härlig drömGlad
    Ja! Tänk att jag får vakna upp bredvid (eller förhoppningsvis i) den sängen varje dag 😊
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-12-06 05:13:51 följande:
    Söt du är! Hjärta. Jo, nog kan man väl ha en romantisk dröm om sin säng. Jag sover aldrig i min säng utan sover i soffan i vardagsrummet. Jag vet jag är lite knasig. 
    Det låter ovanligt, men man ska ju sova där man trivs bäst! Är din säng inte skön eller råkar du bara ha en fling med din soffa? 😴🤔
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-12-08 04:52:57 följande:
    Jag har nog en fling med min soffa.Skäms
    Jag misstänkte nästan det. Akta så inte sängen blir svartsjuk bara! 🤭
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-12-11 15:26:34 följande:

Vadå hamnat i spamfiltret? Jag har ju inte skrivit något på två dagar!

Du får inte hålla på och spamma, vettu! Det är inte varannan dag, utan varannan månad som gäller om du vill slippa spamfiltret 😝
  • Eurydike
    Nandez skrev 2023-12-13 19:57:08 följande:

Önskar alla Glad LuciaGlad

Glad Lucia till dig och er andra också! 😃
Svar på tråden Här är vi alla vänner.