Här är vi alla vänner.
Vad har Jack the Giant Slayer, den animerade Djungelboken, Kiki's delivery service, Kingsglaive, Lilo & Stitch och den animerade Lejonkungen gemensamt?
Vad har Jack the Giant Slayer, den animerade Djungelboken, Kiki's delivery service, Kingsglaive, Lilo & Stitch och den animerade Lejonkungen gemensamt?
@ Aniiee. Hur går det med att rensa blocken?
Ingen rolig dag idag. Ingen rolig vecka senaste veckan faktiskt. Jag tänker vara onyttig och käka en skål chokladbollssmet.
@Flygrl
Här ser du en del av mina garner Jag räknade ut idag att jag har närmare 50 kg hemma... Det blå nystanet ovanpå bokhyllan är ett meganystan på 800 gram! Undrar vad det ska bli en dag... Antagligen en sjal Men det var skönt att organisera dem lite grann. Nu kan jag se de här när jag sitter vid datorn och bli inspirerad!
Nu fortsätta vika tvätt, inte så kul men skönt när det är klart och det är ju inte ens jobbigt att fixa.
Har ni något trevligt att berätta?
Jag håller med om att det är tråkigt men det går rätt fort om jag bara sätter igång, tiden från beslut till att jag börjar vika tar längre tid än vikandet.
Är smidigt att ha tvättmaskin i lgh, tvätta ofta och inte så mycket varje gång,
Har du skrivit en hel bok? Spännande och imponerande. Vad är det för bok, roman eller fakta?
Nej, scones...... och så måste jag fixa de där baconrecepten också....