Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Mat nu? .

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Nu börjar jag bli lite filosofisk, som jag kan bli ibland. .

• Freddie K
    Aniiee skrev 2021-06-26 17:48:35 följande:
    Jag har faktiskt skrivt en hel story med den utgångspunkten. I den har låtar bokstavligen ingen riktigt text och betyder ingenting. 
    Aha, vad roligt! . Det skulle man ju kunna göra. .
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2021-06-26 17:51:33 följande:
    Onödigt, alla OS har inbyggda möjligheter att rensa. Dock använder jag Revo för avancerad avinstallation, men för de flestaä r det totalt onödigt.
    Jo, jag vet, men ändå. 
  • Freddie K

Jag kan flyga, jag är inte rädd.

Ibland tänker jag att jag kan flyga. Att jag svävar högt ovanför molnen. Det är bara ett problem: Jag är höjdrädd. Men om jag var en fågel så skulle jag nog inte vara höjdrädd. För hur skulle det vara om man var en fågel och höjdrädd? Om jag var en fågel så skulle jag nog vilja vara en kungsörn. Det är något speciellt med kungsörnen, tycker jag. Den är majestätisk, på något sätt. Nu är jag inte någon fågel. Men man får väl drömma, eller?

Jag har aldrig flugit flygplan men jag skulle vilja. Fast jag skulle nog vara väldigt nervös, tror jag i alla fall.

Jag brukar skämtsamt säga att: Det är tur att jag inte är längre än vad jag är för då skulle jag få svindel.

Det hade varit coolt om människor hade fått vingar, men då hade vi ju i och för sig inte varit människor. Dessutom hade det inte funkat om vi hade fått vingar på grund av vår kropp. Vår kropp är inte gjord för att ha vingar. Men visst hade det varit coolt?

I mitt nästa liv, om det finns något sådant, då vill jag återfödas till en kungsörn.

Vad skulle du vilja återfödas som, om det fanns ett nästa liv, om du fick välja precis vad som helst?

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-06-26 19:01:44 följande:
    Japp! :) Det blev makaroner och korv stroganoff, tårta till efterrätt ;)
    Mm. Mumsigt. Här blev det en skål med flingor. Klarar inte av att äta något annat just nu.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-06-26 20:58:04 följande:
    Har du blivit sjuk på riktigt alltså? Ta hand om dig!
    Jag vet inte. Kan vara något psykiskt med. Känner mig inte på topp i alla fall.
  • Freddie K

*Knarkar till:*. Will Smith-Wild wild west.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.