JonasSa skrev 2020-10-03 23:42:06 följande:
Tråkigt du inte blir riktigt bra. Fast bra du skriver vidare. Jag hoppas att jag får läsa när du skrivit klart.
När jag var i skogen var det inte blåsigt, men var fram mot en sjö för att äta lunch och det var inte skönt alls så jag gick vidare.
Främling har jag inte läst, är den bra? Jag lyssnar på ljudböcker så om du rekomenderar den så hamnar den i kön.
Ja man blir lite less när det inte riktigt vill gå över. Just yrseln tror jag beror på hormoner däremot, där jag befinner mig i min cykel nu har det blivit så nu ett par månader och om någon vecka till lär jag få migräner. Junior är åtminstone frisk nu så han kan gå till fsk imorgon :)
Skogen och naturen i stort är väldigt fint annars :) Den här årstiden är det ju gärna lite blåsigt och snart har vi kanske Alex (stormen) över oss också, så då får man hålla i hatten.
Hittills är den lite lagom bra kan man säga, jag har nog inte läst mer än ca 50 sidor. Det har inte hänt så jättemycket än så jag hoppas historien drar igång lite mer snart. Annars är författaren verkligen att rekommendera :) (Elly Griffiths, ifall du glömt.)