Här är vi alla vänner.
Bah! Tjejer är väldigt high maintance. Väldigt krävande. Varför kan jag inte träffa någon som är mer "normal"? Jag får bli bög istället, haha.
Bah! Tjejer är väldigt high maintance. Väldigt krävande. Varför kan jag inte träffa någon som är mer "normal"? Jag får bli bög istället, haha.
Nu är jag lite ledsen. Min favvo.sida för att lista och hålla rätt på tv-serier blir bara sämre och sämre. Dags att byta. Tyvärr, då jag har varit medlem på sidan i över 10 år.
Dj Torsten goes gangsta.
Dj Torsten is playing: Dr.Dre-The next epiosde.
Någon som vill ha 100 gram kitkat för 100 kronor? Någon? Any takers?
Någon som vill ha 100 gram kitkat för 100 kronor? Någon? Any takers?
BTW: Är det någon som har spelat Warcraft II-Tides of darkness? Jag älskar det spelet, även om det är förbannat svårt! Jag älskar också alla kommentarer som gubbarna säger. Jag undrar om det finns en sampler på det?
Go'morron hälsar jag från soliga men frostiga Skåne!
Funderar på att skaffa ny hund permanent. Efter att mina trotjänare gick bort en efter en har jag bara haft fostervalpar, vilket är jättemysigt att ha, självklart, men både jag och ugan saknar att ha hundar bortom slyngelåldern.
Väldigt vad Command And Conquer är rasistiskt. I alla fall Command And Conquer Generals som jag spelar nu. Du har USA som är teknologiskt överlägsna, sen har du Kina, som är lite mindre hightech, men så nationalistiska, sen har du GLA som är talibaner typ. De är väldigt lowtech, men också väldigt nationalistiska. Bara något som slog mig nu.