flygrl skrev 2020-09-15 01:51:18 följande:
Vaknar till mitt i natten så tittar in här i väntan på att John Blund kommer till mig igen...
Jag kollade upp Right Said Fred och frontmannen Richard Fairbrass är tydligen 66 nu och brorsan Fred några år äldre så visst är dom i pensionsåldern och dom va runt 40 när I?m To Sexy släpptes 1991. Trodde faktiskt inte låten va sååå gammal. Men som sagt sköna snubbar med humor och självdistans.
Ja, antar det är en lucka i min allmänbildning att inte ha käkat langos. Fast har inte vart på så många marknader heller och typ enda gången blev syskonen & jag jagade av raggare. :/
Fast ska prova langos nästa gång jag ser det.
Jag älskar färger så tänker det måste va kul välja bland garn i olika härliga färger. Du har ju rena stickfabriken jue!
Låter mindre trevligt behöva fixa med gravstenar...
Kollade du nån bra film i datorn? Själva såg vi en rätt kass film, Spring Lola! Tysk kritikerhypad film som mest va jobbig. Men vi fixade hamburgare med tillbehör och snackade en massa. Mysigt!
Haha jaa de verkar ha en skön inställning :D
Du får hålla utkik nästa gång du är på marknad ;)
Jag ska se om jag kan ta bild på del av mitt stash senare, jag har organiserat om lite hemma igår så nu har jag alla kakor samlade (en särskild typ av nystan) och alla Socki också på ett och samma ställe, precis vid skrivbordet så jag kan njuta av de härliga färgerna och bli inspirerad! :)
Ja det är lite krångel, särskilt eftersom jag inte kan fixa det själv, ens med kompisars hjälp. En gravsten väger allt från 175 kg och uppåt, annars hade morsan nog velat ha en natursten som man bara skickar in för gravyr, men det får bli en annan lösning istället. Jag ska åka till ett stenhuggeri och titta på deras utbud, dessutom kanske jag kan få någon tusenlapp billigare om de löser in morfars gamla sten samtidigt, för den är jag inte så sugen på att ha kvar. Annars hade man bara kunnat slipa om den och gravera.
Det blev ingen film, bara några avsnitt av Suits. Jag är inne på säsong 8 nu, bara en kvar. Lite synd ändå. Men kul att se Meghan Markle! :) Hon verkar väldigt rar, även om det är skådespeleri så brukar personligheten lysa igenom på många människor.
Hemmagjorda burgare är riktigt gott :) Jag har svårt att hitta ett bra bröd däremot =/ Smakmässigt är det svårast eller så råkar man ut för en sort som faller sönder bara man tittar på dem. Göra egna känns som för mycket jobb x)
Jag har inte sett den där filmen, kanske lika bra att jag missade den då ;)
Slutligen denna :D