• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • JonasSa
    Cinnamonbun skrev 2020-11-13 18:34:48 följande:

Glad fredag på er, hur ska man palla denna vinter? Det är frågan. Men just nu gläds jag åt att det är fredag

Visst är det skönt med helg, hoppas din fredag var lika bra som min!
    Cinnamonbun skrev 2020-11-14 12:59:35 följande:
    Nä sover alltid lite dåligt bara.
    Tråkigt att sova dåligt!

• Litenmenhård

Jag försöker sluta snusa. Det går åt h*lvete! Haha.

• Litenmenhård

@JonasSa: Du frågade för ett tag sen om min pod. Är du redo att bli invigd i den innersta kretsen? .

• Cinnamonbun
    JonasSa skrev 2020-11-14 13:12:28 följande:

Visst är det skönt med helg, hoppas din fredag var lika bra som min!Tråkigt att sova dåligt!

Hallå där, jo min fredag var bra tack. Härligt att du också verkar ha haft det bra! Är du frisk nu?
  • Disa35

Hej gänget!

Så, då var trädgården fixad för vintern. + känner mig jätteduktig. -- träden ser inte kloka ut, typ en miljon skott i buketter liksom. Suck.

Hoppas alla har en bra helg!

• Mortiscia80
    Disa35 skrev 2020-11-14 15:22:09 följande:

Hej gänget!

Så, då var trädgården fixad för vintern. + känner mig jätteduktig. -- träden ser inte kloka ut, typ en miljon skott i buketter liksom. Suck.

Hoppas alla har en bra helg!

Skönt att få nåt gjort :) Jag har stickat klart ett s.k. ufo (unfinished object) men är väldigt trött, har varit trött hela veckan. Bakade härom kvällen. Har haft vab halva veckan. Ah, det har varit segt. Ikväll kan det bli film med maken :) 
  • Litenmenhård

Hey, hey , hey.

• Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-11-14 15:43:31 följande:
    Hellu :)
    Mortiscia80 skrev 2020-11-14 15:43:31 följande:
    Hellu :)
    Tänkte fråga hur läget är, men jag läste ditt senaste inlägg. Är junior frisk nu i alla fall då?

• Disa35
    Mortiscia80 skrev 2020-11-14 15:32:58 följande:

Skönt att få nåt gjort :) Jag har stickat klart ett s.k. ufo (unfinished object) men är väldigt trött, har varit trött hela veckan. Bakade härom kvällen. Har haft vab halva veckan. Ah, det har varit segt. Ikväll kan det bli film med maken :) 

Jätteskönt, alla hopkrattade löv i rabatter och land. Fast så var det träden...jaja, det löser sig.

Du är i gott sällskap, tycker synd om dig. Fast filmkväll låter mysigt, vilken blir det?
Svar på tråden Här är vi alla vänner.