Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Glad fredag på er, hur ska man palla denna vinter? Det är frågan. Men just nu gläds jag åt att det är fredag
Jag försöker sluta snusa. Det går åt h*lvete! Haha.
@JonasSa: Du frågade för ett tag sen om min pod. Är du redo att bli invigd i den innersta kretsen? .
Visst är det skönt med helg, hoppas din fredag var lika bra som min!Tråkigt att sova dåligt!
Hej gänget!
Så, då var trädgården fixad för vintern. + känner mig jätteduktig. -- träden ser inte kloka ut, typ en miljon skott i buketter liksom. Suck.
Hoppas alla har en bra helg!
Hej gänget!
Så, då var trädgården fixad för vintern. + känner mig jätteduktig. -- träden ser inte kloka ut, typ en miljon skott i buketter liksom. Suck.
Hoppas alla har en bra helg!
Hey, hey , hey.
Hey, hey , hey.
Skönt att få nåt gjort :) Jag har stickat klart ett s.k. ufo (unfinished object) men är väldigt trött, har varit trött hela veckan. Bakade härom kvällen. Har haft vab halva veckan. Ah, det har varit segt. Ikväll kan det bli film med maken :)