Här är vi alla vänner.
Då ska ni höra mig i duschen. Låter för jävligt! . Jag skyller på akustiken. Haha.
Då ska ni höra mig i duschen. Låter för jävligt! . Jag skyller på akustiken. Haha.
Torsten, sluta snarka!
Början på min bok Stålmormor.
Jag har fler låtar. .
Haha, ja, det tycker jag att det är. Speciellt då när man hade en tjej som tvingade en att kolla på det varenda fredag. :-P.
Jag har ett problem. Det är så här att jag kan inte ringa till min kompis eller sms:a henne. Jag kommer bara till telesvar och sms:en går inte fram. Så oerhört frustrerande! Hon har nyligen bytt operatör, men jag tycker inte att det borde vara orsaken. Hon har inte heller pillat på inställningar på mobilen eller råkat blocka mig. Vad tror ni kan vara för fel?
Ett skämt från min stand-up:
Ni som känner mig vet att jag är en ord-nazist. Jag har gått och tänkt på ett ord ett tag. Ni vet president Putin? I Sverige säger vi ju Putin. I Danmark blir det Puttin, i Frankrike blir det Putain och i Spanien blir det Puta. .
*Ravear loss*
Mardrömmar. .
Jag tog vägen förbi 80-talet, men har nu hittat tillbaka till 90-talet. Jäklar vad bra musiken var på den tiden. Miss you 90th.
Extra starkt kaffe idag.
Undrar hur många av smurfarna som är homosexuella?