• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård

Nu vet ag vad som saknas. Kaffe!

• Disa35

Grattis Amerika!

Aningen sen på bollen, men varit fullt upptagen irl. Men ändå, så glad och lättad - det här förtjänar Amerika som nation, även tjurskallarna på landsbygden.

• JonasSa
    Cinnamonbun skrev 2020-11-08 08:01:07 följande:

Godmorgon på er! Grattis på farsdag alla pappor Nu vågar man väl tro på att Trump ryker? En kvinna som vicepresident också, det är faktiskt så himla glädjande i novemberdiset.

God morgon, eller vad det heter såhär dags! Och framförallt, tack för grattisSolig

Kvinnlig och mörkhyad vice president, Biden visar att han tänker och att han vågar. Jag tror att hon kommer bli MYCKET viktig för honom i hans arbete för det finns ett gäng rejäla problem att ta hand om.
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-11-08 10:56:36 följande:

Grattis Amerika!

Aningen sen på bollen, men varit fullt upptagen irl. Men ändå, så glad och lättad - det här förtjänar Amerika som nation, även tjurskallarna på landsbygden.

Ja, nu har USA sagt sitt. Nu går det nog bara framåt för nationen.
  • JonasSa
    Disa35 skrev 2020-11-08 10:56:36 följande:

Grattis Amerika!

Personligen tror jag det är bra för världen, presidenten är framför allt en utrikespolitiker och Suprem comander. Och att ha en person som inte är konsekvent och driver en långsiktig politik är inte bra för stabiliteten vilket är en grund för att hantera miljö och corona!
  • Litenmenhård

Många har ju sagt att det egentligen inte är ett val mellan Trump och Biden så mycket som att det är ett val mot Trump. Vad anser ni om det?

• Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-11-08 11:13:04 följande:

Många har ju sagt att det egentligen inte är ett val mellan Trump och Biden så mycket som att det är ett val mot Trump. Vad anser ni om det?

Stämmer nog rätt bra, men följden blir densamma; Biden tar över, Trump åker ut och det kan äntligen bli lite ordning i världen
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-11-08 11:18:43 följande:
    Stämmer nog rätt bra, men följden blir densamma; Biden tar över, Trump åker ut och det kan äntligen bli lite ordning i världen
    Jo, men det jag funderar på är hur det hade gått om det inte var Biden som var motståndare.
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-11-08 11:20:12 följande:

Jo, men det jag funderar på är hur det hade gått om det inte var Biden som var motståndare.

Tror det hade gått ungefär likadant; väldigt många är trötta på Trump.

Den enorma fördelen nu är att det är en erfaren, kunnig statsman som svärs in
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-11-08 11:25:06 följande:
    Tror det hade gått ungefär likadant; väldigt många är trötta på Trump.

Den enorma fördelen nu är att det är en erfaren, kunnig statsman som svärs in
    Jo, det är ju sant. Plus Harris som vicepresident. .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.