Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Nu vet ag vad som saknas. Kaffe!
Grattis Amerika!
Aningen sen på bollen, men varit fullt upptagen irl. Men ändå, så glad och lättad - det här förtjänar Amerika som nation, även tjurskallarna på landsbygden.
Godmorgon på er! Grattis på farsdag alla pappor Nu vågar man väl tro på att Trump ryker? En kvinna som vicepresident också, det är faktiskt så himla glädjande i novemberdiset.
Grattis Amerika!
Aningen sen på bollen, men varit fullt upptagen irl. Men ändå, så glad och lättad - det här förtjänar Amerika som nation, även tjurskallarna på landsbygden.
Grattis Amerika!
Många har ju sagt att det egentligen inte är ett val mellan Trump och Biden så mycket som att det är ett val mot Trump. Vad anser ni om det?
Många har ju sagt att det egentligen inte är ett val mellan Trump och Biden så mycket som att det är ett val mot Trump. Vad anser ni om det?
Jo, men det jag funderar på är hur det hade gått om det inte var Biden som var motståndare.