Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Anonym (Kattflickan) skrev 2024-11-23 23:55:10 följande:
    Tack.
    Hoppas att du får en fortsatt bra helg så du kan ladda batterierna inför nästa vecka
    Mortiscia80 skrev 2024-11-23 14:00:29 följande:
    Detsamma! 😊

*lämnar en liten skål med kattgodis*
    Tack för det mycket goda kattgodiset 😻

Tack.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

" A few questions that I need to know. How you could ever hurt me so". *Ylar*.

• Freddie K

It ain't that that I'm to big to listen to the rumors. It's just that I 'm to big to pay attention to 'em.

• Freddie K
    Freddie K skrev 2024-12-02 14:41:46 följande:

It ain't that that I'm to big to listen to the rumors. It's just that I 'm to big to pay attention to 'em.

Jaja, min engelska kanske inte är helt perfekt. Big whoop. Wanna fight 'bout it?
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: Gina G-Just a little bit.

• Freddie K

Ni kanske har märkt att jag inte har skrivit något på ett par dagar? Jag har fastnat i ett nytt data-spel. Warcraft II. Ni vet det där urgamla från 1993-1995? Väldigt roligt, men samtidigt så frustrerande för jag dör hela tiden. Samma sak var det med. Heroes Of Might And Magic. Jag ska nog inte spela såna spel, men jag kan inte låta bli. Skäms

• Freddie K
    Eurydike skrev 2024-12-02 15:22:46 följande:
    Vi lärde oss förra gången var du håller hus när du blir tyst som en mus! 🤫🐭 Om du inte kan låta bli så är det ju bara att fortsätta, för något annat vore ändå omöjligt 😉 Men jag kan förstå att det är drygt att dö hela tiden.
    Jo, men jag glömmer tid och rum när jag spelar och jag blir allt mer indragen i min bubbla. Skäms
  • Freddie K

In the jungle. The mighty jungle, where lions sleeps tonight. *Ylar*.

• Freddie K
    Eurydike skrev 2024-12-02 19:12:46 följande:
    Du kanske behöver perioder av ensamhet för att sakna det sociala? Om du har sådana tendenser så behöver det ju inte vara något negativt, särskilt om det inte påverkar någon annan och du själv inte mår dåligt av det ☺️
    Jo kanske det, men jag saknar inte det sociala så mycket. Däremot saknar jag vissa personer. 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.