-
Du bidrar med mycket.fultextad användarhandbok skrev 2024-10-29 20:17:13 följande:Trevligt att kunna bidra med någonting!
-
If you know your history, then you should know where I'm coming from. Then you wouldn't have to ask me who the hell do I think I am. *Ylar*.
-
"You had me at "hello". "I didn't say "hello".
-
Idag fick jag brev ifrån Rikets Sal. Jag har inte öppnat det, men såg på avsändaren att det kom därifrån. Jag får såna brev ibland.
-
Jag tänkte att jag skulle dra en historia på "bonnläppska". Här kommer den:
Olle och hanses kärringa bodde på ei gård. En dag skulle kärringa gå ut och mate gresera. Hu kom inrusandes i kökken där Olle sto och sa att ei av gresera hade sletit seg. Då sa Olle:" Ja veit hva gresen är." "Hva då", sa kärringa. "Jo, den står ju här i kökken", sa Olle. :-P.
-
Han har varit lite cranky det senaste, men det kanske är den tiden i månaden? :-P.Eurydike skrev 2024-11-03 20:18:00 följande:Trodde du åt det jämt 😉😂
-
"Forrest, will you marry me?" "Okej".
-
Idag har jag blivit intervjuad av Sösk. Ja, det var inte bara jag, men jag var med i alla fall. Det var lite nervöst, men det gick bra.
-
Ja, det var skönt, men vi var ju några stycken med.Eurydike skrev 2024-11-07 22:05:54 följande:Förstår att det var nervöst, men skönt att det gick bra 😊Jag har den på DVD-skiva.Eurydike skrev 2024-11-07 22:06:27 följande:Måste se om den filmen! ☺️
-
På tal om ingenting. Jag sitter och är lite nostalgisk. Kan ni tänka er att jag hade Svenska2 i skolan. Ja, det var bara för att slippa mattelektionen och sen var det rätt kul, för det var något som var lätt för mig. Jag bara kom att tänka på det nu.