Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Förresten, vet ni vad en finsk sommarsoppa är? Det är vodka i en blommig tallrik. *asg*.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2024-10-05 16:23:12 följande:
    Varsågod! 😊

Det låter bra det! Spännande och den minns jag att du berättade om 🤩 Har för mig att Torsten ska ha en biroll, men kanske minns jag fel 🐀 Håller tummarna för att det löser sig med utrustningen så ni kan komma igång snart!
    Ja, han kommer att vara med på ett hörn, men det är inte som i förra filmen där han är stjärnan, även om han vill vara det i den här filmen med.
  • Freddie K

"Shit, son. I'm on tv, son. I'm gonna be a star, son". "Any last words to Drew?" "Run, bitch, ruuuun!" 

• Freddie K

Dj Torsten is playing: Aqua-Dr.Jones(The extended version)

• Freddie K
    Eurydike skrev 2024-10-05 16:24:23 följande:
    Får testa att laga det någon dag! 😋
    Det är en väldigt komplicerad rätt. Speciellt om man redan har nallat på spriten. :-P.
  • Freddie K

Jag ser inte skogen för alla träna är i vägen! Hugg ner de då så kanske du ser bättre. *asg*.

• Freddie K

ET: Jag vet att vi har tagit en paus, men jag måste berätta en sak. Kan jag skicka ett pm?

• Freddie K

Boomchackalack. I'm back with a brand new attack. Cut me some slack, I know I'm wack. As I use to say:" To infinity and back!" Just like that. 

• Freddie K

Jag sitter med Print Screen och tar en massa bilder och har man inte gjort det innan så är det lite knepigt. Det tog en stund innan jag kom på hur man gjorde, haha! Skäms

• Freddie K

En fråga: Hur gör man om man vill komma i kontakt med en moderator? Jag frågar inte för mig nu. De är som gud. Alla har hört talas om dem, men ingen har sett dem. :-P.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.