Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

fultextad användarhandbok skrev 2024-06-23 16:09:49 följande:
    Ja det är alldeles nära, helt trevliga vatten där omkring och spännande skärgård med. Nå alltså perfektion är självförstörande, det där med termodynamikens andra huvudsats och så. Nog kan du en massa saker, ta vara på det du kan istället för det du inte kan, och så klart kan du lära dig nytt om du vill med. Jag kan nog förstå lite hur du tänker, jag har en känsla ibland av att jag inte är tillräcklig, lite enkelspårig och så där. Fast att vara det kan ha sina fördelar med. Nä, nu ska jag gå ut en liten stund innan det blir helt kväll. Sköt om dig, och trevlig kväll!
    Ja, det har de ju.

Tack för de orden. Jag försöker att ta vara på det jag kan och fokusera på det istället för att fokusera på det jag inte kan. 

Ha en trevlig kväll. 

På återseende. Glad
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

En stilla undran: Hur kommer det sig att det ibland känns som att man har levt ett helt liv och andra gånger känns det som att man inte har levt alls?

• Freddie K

Vi smygstartar semestern och det gör vi med Shaggy&Rayvon-In the summertime.

Bara en dag kvar nu, sen fyra härliga veckors semester och vi får betalt. Woohoo! Skrattande

• Freddie K
    Deegan skrev 2024-06-27 18:04:07 följande:
    Guttans Freddie Glad

Här så tänkte ja lite galet med veckorna, skulle ha haft semester ifrån vecka 27, men så klart så hade ja valt vecka 28 när ja kollade till.. ahhja bara o härda ut här Skrattande vi fick ut semesterpapprerna tidigt iår så då sviker minnet denna herren rätt så omgåendeSkrattande
    Ajdå. Ja, det är bara att härda ut. Har du också fyra veckor sen? Glad
  • Freddie K

Nu kickar vi igång den här semestern på allvar och det gör vi med Snow-Informer.

• Freddie K

Shit! Vad ska jag hitta på i fyra veckor? Kan ju inte sitta här på FL och slösa bort tiden, liksom. 

• Freddie K
    Anonym (Kattflickan) skrev 2024-06-29 11:15:00 följande:
    Man kan hitta på mycket att göra när man är ledig 
    Jo, man kan väl det. Jag sitter ju mycket med min spel-guide. Blir liksom aldrig färdig med den. Skäms
  • Freddie K

Jag lyssnar på Dr.Bombay och jag skäms inte för det! 

• Freddie K
    Anonym (Trevlig) skrev 2024-06-29 21:27:52 följande:
    Hoppas att du får en trevlig semester med bad och annat kul  
    Tack, fast jag håller mig gärna från att bada. Skäms
  • Freddie K
    Anonym (Trevlig) skrev 2024-06-29 21:34:55 följande:

Jag får nog åka och köpa en gummibåt imorgon efter som vi ska få över 50 mm regn från imorgon eftermiddag 💵 🚣🌧️

Haha, ja. Det får du göra. Tungan ute
Svar på tråden Här är vi alla vänner.