Här är vi alla vänner.
Alltså, när man tycker att data-spels gubbarna är snygga då har det väl gått lite för långt?
Alltså, när man tycker att data-spels gubbarna är snygga då har det väl gått lite för långt?
Nu kom regnet. Tur att jag hann fixa i ordning lite grann på altanen innan det kom.
Är så ledsen idag. Någon som har något glädjande att berätta? ❤️ Behöver komma ur min sorgsna sinnesstämning.
Jag tänkte skriva en liten text eller vad man ska kalla det, löst baserat på det spelet jag håller på med ni vet. Jag ska kalla den:"13 creatures." Den kommer vara på svenska så klart, men säger jag 13 kreatur, så får det mig att tänka på kossor, haha och det är inte vad den ska handla om.
Fast nu när jag tänker efter så betyder ju creatures, varelser.
Jag hade en mardröm igen, suck!
Det var lunch i skolan. Det var korv med bröd idag. Sara kommer ut med en korv och frågar om någon vill köpa den för tio kronor. Lasse som inte visste att det var korv med bröd idag sa att det kunde han göra, för han var lite hungrig. Sara räckte över korven och sa:" Ha! Du kunde ha fått den gratis." Calle som kom förbi sa:" Han har ju inte betalat dig än."