• Aniiee

Här är vi alla vänner.

I'm melting. The dogs are melting. 

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee

Idag har hundarna asfaltsförbud

• Aniiee
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-18 13:55:06 följande:

Jag ska läsa ikapp och svara senare, men kom på en sak jag tänkt fråga. Är det någon av er som hänger på svenska, eller engelska för den delen  Quora? Det känns som att ni alla skulle ha mycket att tillföra. Läser mycket där. Kommenterar ofta andras svar, men skriver sällan egna svar.

en.wikipedia.org/wiki/Quora

Jag hänger på Quora, Sv, Eng. 
  • Aniiee

Hej igen!

Jag har ont i axeln.

Jag har jul på hjärnan.

Jag är irriterad på folk på FL. 

Jag har tvingat en hundvalp. 

Jag förbereder hjärtat på att säga farväl till en hund.

Jag... Har faktiskt saknat den här tråden en del.

Oh, och jag äter kyckling och grönsaker i sås med ris till middag och tittar på Sortedfood. 

• Aniiee
    Anonym (nya livet) skrev 2022-09-18 20:24:18 följande:
    =)

Mmm,  det är alltid sorgligt att säga farväl. Jag har haft henne i 16 år nu och det märks att hon börjar bli gammal. Går längsammare, sover mer, fryser mer. Än så länge hänger hon med, men jag vet ju att det kan ta slut i morgon, eller om en månad eller för all del om ett år. Men en dag tar det slut och tanken blir mer påtaglig när hon visar sin ålder. =(
    Note to self: Sluta låna ut konton! 
  • Aniiee

Mmm, Quora kan vara rätt kul. Jag svarar gärna på allt möjligt, men om "googla" är ett standardsvar på vissa frågor här på FL så kan vissa veckor typ 3 av 4 frågor svaras så. Japp, jag har svarat folk (eller ibland bottnat) på vad medeltemperaturen i x stad i Sverige är i mars.... 

• Aniiee

Do-di-do-di-do-di-dooooo, do-di-do-di-do-di!

• Aniiee
    Freddie K skrev 2022-12-20 17:08:03 följande:

Jag har inte gjort någon direkt marknadsföring av mina noveller och att det nu finns på bibliotek är ju ett kvitto på att den är bra. .

Ja, det är ju trevligt.
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2022-12-20 17:08:52 följande:
    Scooby dooby doo!
    Nä, julmusik.
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2023-03-25 15:30:19 följande:

Vad kallar man en oärlig same? Fusklapp! .

Haha.

Å mitt folks vägnar ber jag dig tänka tre gånger innan du skämtar om andra folkslag.... särskilt folk vars historia kantas av förtryck.

Ja, jag är på dåligt humör idag.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.