Här är vi alla vänner.
En uppdatering om den här söta tjejen som bor tvärs över gården. Det har varit lite Schrödingers katt över det, om hon har pojkvän eller inte. Jag kan ju nu säga att katten är död.
En uppdatering om den här söta tjejen som bor tvärs över gården. Det har varit lite Schrödingers katt över det, om hon har pojkvän eller inte. Jag kan ju nu säga att katten är död.
I'm still here.
Jaha då har det gått ett antal timmar och jag upptäcker till min stora ledsamhet att jag inte alls tycker om min nya dator :( Idiotisk placering av kameran (längst ner på skärmen!), jag ser inte tangenterna om de inte ligger i skugga (vita bokstäver på silverknappar) och färgerna är alldeles för knalliga och går absolut inte att få normala med några som helst inställningar.
Det verkar inte bättre än att jag får åka tillbaka med den till veckan och försöka hitta en ny :( Och jag som hade hoppats att det här skulle lösa sig nu när jag köpte en ny dator...
Det kanske blir så att jag tar min gamla till reparation istället men det kostar ju flera tusen det också :( Vad sjutton ska man göra liksom...
Jag har tråkigt.
Drar igång lite reggae på högsta volym. Man får roa sig så gott det går.
Någon som vill dansa? .
Buenos nachos.
Morrn morrn.