Här är vi alla vänner.
Skulle inte va nåt frågetecken efter ?Saknar er med?. Nu blev det väl frågetecken igen då FL alltid gör frågetecken av mina citattecken mfl. tecken.
Skulle inte va nåt frågetecken efter ?Saknar er med?. Nu blev det väl frågetecken igen då FL alltid gör frågetecken av mina citattecken mfl. tecken.
Tråden är anmäld.
Berlin, Berlin, Berlin is on fire. We don't need no water. Let the fucking nazis burn. Burn fuckin nazis burn! *Ylar*.
Det är min egen låt. Inspirerad av: The bloodoundgangs-The roof.
Hey, Antigone. Den här kan du ha med dig i dina skräcknoveller.
Jag vaknade upp på sjukhusbritsen. I knät stack det ut en lång skruv som de försökte skruva tillbaka. De var fem personer som jobbade på mig. Det gjorde jätteont när de försökte skruva i skruven igen. Jag hade den där starka operationslampan i ögonen. En av läkarna tog fram en en meter lång nål och stack den i buken på mig så att jag skulle få smärtlindring.
En annan läkare sa att jag hade fått skelettcancer. Det såg han på fingrarna. Jag frågade om jag hade mer cancer och då sa han i hjärnan så de började skära upp mitt huvud samtidigt som en annan läkare frågade hur det skulle vara om de tog bort mitt vänster ben?
Jag började gorma och ha mig. De tog fram en stor sax. Ungefär en sån som brandmännen har och började klippa bort mitt vänsterben. Precis när de hade gjort det så vaknade jag och det första jag kollade var om jag hade mitt vänsterben kvar!
Hoppas att ni har haft det bra under helgen och att kommande veckan blir bra med. Hösthälsningar.
Om jag verkar lite grinig just nu så är det för att jag har blåbärsveckan. Ville bara varna er!
OTB!
?
Om nån nu orkar läsa mitt multisvars-inlägg.
Härligt med hösthälsningar! Är det fler än jag som finner det terapeutiskt att sparka runt/plöja sig genom lövhögar på hösten?
Men det gäller att hitta en lämplig plats, en bit in från stig eller väg så att man inte trampar i 🐕💩!
(Jag försökte bifoga en filmsnutt, men det gick inte, så det får bli en lövbild)
Ok, det här skämtet varnar jag lite för. Jag ber om ursäkt på förhand, men jag känner att jag behöver dra det här skämtet.
Vad sa den funktionsnedsatta finnen när han såg en söt tjej? "Jag är sär". *asg*.
*Slänger mig i flygrls knä och spinner som en katt*.
Texten går ju så här:" Vill ha dig i mörkret hos mig. Tiden den stannar när vi rör vid varann. Problemet är bara att jag mörkrädd. Seriöst!
Säger lite som Mortiscia80. Kanske är det just för det är mörkt hon (i låten alltså!) vill ha nån hos sig.
Fast jag tycker ändå originalet med Freestyle från typ 80-talet slår Drömhus version. Va tycker du mannen?
Nu har jag blivit hemlös 😮 Lägenheten under min började brinna och det vällde in rök i min lägenhet via köket, trots att det inte ska kunna göra det, så den blev helt rökfylld. När jag tog mig ut var trappuppgången också helt rökfylld. Brandmännen är där och släcker nu. De kastade ut helt brandskadade möbler genom fönstret från lägenheten under och sög ut rök från min lägenhet. Jag fick med mig min mobil och kläderna jag lyckades slänga på mig i farten. Hoppas inte min lägenhet är alltför rökskadad så jag kan bo där snart igen! 😱 Ingen omkom tack och lov i branden 🙏
Jag har kommit på ett nytt uttryck. Det betyder väl egentligen ingenting, men: "A book for a hook and an eye for a pie." Kom ihåg att det var här ni hörde det först! Jag lovar, om tio år kommer alla att använda det här uttrycket!
Låter trevligt med eran förening där.
Men asså 10 spänn för ett år? Wtf? Fy faaaaan va jävla dyrt!!! Vänder ni er enbart till typ ryska oligarker, oljeshejker och den typen av människor???
Den här är bra med!
Den här är fantastisk med!
Jo, nu får det vara slut med kärlekslåtar för ett tag för min del i alla fall. Jag ska ju vara stark och stoisk!
Ja, för mycket kärlekslåtar mannen! :P
Här är nåt helt annat, Svartesmeden og Lundamyrstrollet med Windir:
">
Hen har inga belägg annat än på bilen för hen är bara ute efter att trolla dig och oss andra i tråden. En lustigkurre m a o.
Nu morgonbestyr och sen off to work!
Peace out!