Här är vi alla vänner.
Gött, min coach kommer tillbaka till jobbet på måndag! Visserligen bara på 50%, men ändå. Jag har inte sett honom på tre månader så det ska bli kul att se honom igen.
Gött, min coach kommer tillbaka till jobbet på måndag! Visserligen bara på 50%, men ändå. Jag har inte sett honom på tre månader så det ska bli kul att se honom igen.
Dj Torsten is playing: Nuthin you idiot. He's locked in my basement. He so wasted. I'm looking fpr a replacement. Cus he's a imbarresment.
Tar det lugnt i hemmets vrå. Hoppas alla har det lugnt och avkopplande i helgen😀
Dj Torsten is playing: Nuthin you idiot. He's locked in my basement. He so wasted. I'm looking fpr a replacement. Cus he's a imbarresment.
Let's kick it up to gear. Dj Torsten, spin that sh*t!
Dj Torsten is playing: Bob Marley-Is this love.
Idag tyckte jag synd om min coach. Det var första dagen på tre månader som han var på jobbet och när han skulle larma av i morse så gick inte det så larmet började tjuta. Jag såg hur stressad han blev, men det löste sig. Kul att se honom igen i alla fall.
Dj Torsten is playing: Kelly Family-Fell in love with an alien.
A few questions that I need to know. How you could ever hurt me so. I need to know what I have done wrong and for how long this been going on. *Ylar*
Eurydike: Inatt drömde jag om att vi var i Piteå. Vi skulle ta oss hem på en moped, men vi hade bara en halv tank. Vi stannade till vid en bondgård, men där fick vi ingen hjälp. De var så tykna.
Jag vet inte hur drömmen slutade för jag vaknade mitt i. Tur dock att det bara var en dröm!