• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård

Så, nu ligger han i sin låda. Ska nog natta mig själv snart med, känner jag.

• Litenmenhård

God natt alla!

• Litenmenhård

Jag har en idé till en bok! .

• Litenmenhård

Dansar can-can!

• Aniiee

Någon som höra mer musik?

Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Litenmenhård
    Aniiee skrev 2020-10-20 14:00:06 följande:

Någon som höra mer musik?

Jag vill fortfarande veta hur du kom på att det var just den orangea som du är allergisk mot.
  • Aniiee
    Litenmenhård skrev 2020-10-20 14:08:42 följande:
    Jag vill fortfarande veta hur du kom på att det var just den orangea som du är allergisk mot.
    Oh, sory, jag såg inte ens den frågan =P

De använder karotenoider/karotener för att färga de orangea non-stopen. Det är ett av ämnena som ger röda och orangea grönsaker och frukter sin färg. Morötter, persika, nypon och även tomater med mera. Jag är allergisk mot färgämet vilket vi kom fram till när jag var liten och jag kunde verkligen inte äta något som var orange. 
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Litenmenhård
    Aniiee skrev 2020-10-20 15:01:35 följande:
    Oh, sory, jag såg inte ens den frågan =P

De använder karotenoider/karotener för att färga de orangea non-stopen. Det är ett av ämnena som ger röda och orangea grönsaker och frukter sin färg. Morötter, persika, nypon och även tomater med mera. Jag är allergisk mot färgämet vilket vi kom fram till när jag var liten och jag kunde verkligen inte äta något som var orange. 
    Aha, karotener känner jag till. Jobbigt ändå att behöva plocka ut alla orangea och att behöva tänka på det.
  • Litenmenhård

F*n. Nu har dem ändrat tiderna på The Big Bang Theory igen. Nu kommer jag ju missa det. Irriterad!

• Aniiee
    Litenmenhård skrev 2020-10-20 15:07:32 följande:

F*n. Nu har dem ändrat tiderna på The Big Bang Theory igen. Nu kommer jag ju missa det. Irriterad!

Tider? Hahaha....... du tittar på schemalgd tv! Vilken fossil *pekar och tisslar*
Svar på tråden Här är vi alla vänner.