Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Aniiee skrev 2023-12-02 16:06:40 följande:
    Traditioner är till för att brytas!
    Hej. Det var inte igår! Inte imorgon heller kanske.

Jag trodde att det var regler som var till för att brytas.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

For those in the know. Jag kommer att ta ledigt nästa vecka för jag har blivit magsjuk så jag kommer hänga här ganska mycket. Jag kommer dock inte att sitta sysslolös. Jag har en del texter som jag kan jobba med hemma.

• Freddie K

Det som är dumt på mitt ställe är att om man är borta mer än två veckor så ryker platsen. Tänk om man har brutit benet och inte kan gå på det åtta veckor. Är man som jag borta en vecka så har jag valt att ta mina semester dagar till det. Det är tyvärr så man får göra för att inte att riskera att bli av med platsen.

• Freddie K

Tack alla! Glad.

Nu har min coach hittat en sida på nätet som heter: "Publit" Är det någon som känner till den sidan? Den ska tydligen vara gratis och på svenska. Får kolla närmare på det när jag är tillbaka på jobbet.

• Freddie K
    Eurydike skrev 2023-12-04 21:54:39 följande:
    Jag använder mig av Publit! Det kunde jag ju ha klämt fram tidigare, men fick för mig att du kände till den sidan och inte tyckte om den. Enligt mig är den bra 🤩
    Aha, jag ska  som sagt kolla på den när jag är tillbaka på jobbet. 
  • Freddie K
    Nandez skrev 2023-12-04 22:04:18 följande:
    Hoppas att du mår bättre nuGlad
    Tack, jag mår väl lite bättre. Har fortfarande ont i magen, men. Det går framåt i alla fall. Glad
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-12-04 21:54:39 följande:
    Jag använder mig av Publit! Det kunde jag ju ha klämt fram tidigare, men fick för mig att du kände till den sidan och inte tyckte om den. Enligt mig är den bra 🤩
    Du får gärna förklara lite hur den fungerar. Glad
  • Freddie K

Jag hade en romantisk dröm. (Obs ingen sexdröm.) Jag drömde att jag var uppe i Norrland. Det var sommar och det var dans. Då en flicka, Mika kommer fram till mig och frågar om jag vill dansa. Jag blir förvånad och tänker att varför vill hon dansa med mig? Sen blir jag nervös och säger till henne att jag kan inte dansa. Jag har ingen som helst rytm i kroppen, men vi gör ett försök. Hon märker snabbt att jag har två vänsterfötter och frågar om jag vill ta en promenad istället. Jag ler och säger att det kan vi göra.

Hon tar mig i handen och vi går iväg. Jag tror att vi är i ett litet samhälle för det finns inte några affärer direkt. Under promenaden blir vi förälskade. Vi gick en bit och pratade om allt möjligt. När det var som bäst då vaknade jag.

• Freddie K
    Eurydike skrev 2023-12-05 20:51:47 följande:
    Vilken vacker dröm! Spännande att du vaknade när det var som bäst, för då vet du ju inte hur det slutade mellan er. Jag tror det slutade lyckligt 💖 Jag hade också en romantisk dröm häromnatten. Den handlade om min säng. Att den var stor och mjuk och gosig. Jag kände en intensiv lyckokänsla som hade en så skön säng. När jag vaknade låg jag i den och den var precis lika gosig som i drömmen, så det slutade lyckligt. Men din dröm var mycket finare, min var mest konstig 🙃
    Jo, jag brukar ju vakna när det är som allra bäst.
    Nandez skrev 2023-12-05 21:22:53 följande:
    Vilken fin och varm dröm, det slutade nog lyckligt. Du vaknade kanske med ett leendeGlad
    Jo, det gjorde jag och som vanligt så tänkte jag på vad drömmen kunde betyda.

• Freddie K
    Nandez skrev 2023-12-05 21:28:36 följande:

21 minus hos mig, alldeles för kallt tycker jag

Usch! Enligt min dator är det tre minus här. Det tycker jag är alldeles för kallt. Jag är väldigt frusen av mig i vanliga fall. 21 grader skulle jag nog inte överleva. 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.