Här är vi alla vänner.
Alltså, jag har haft en konstig dag. Känslorna har gått upp och ner. Som om jag hade pms eller något. Har ni såna dagar ibland?
Alltså, jag har haft en konstig dag. Känslorna har gått upp och ner. Som om jag hade pms eller något. Har ni såna dagar ibland?
Det tror jag stämmer! Killar har ju olika hormonnivåer även de. Testosteron t ex.
Morty: Nu har jag skaffat tillstånd för att gäspa så nu gäspar jag. :-P.
Igenkänningsfaktor! På båda! Pellefant, och den där lilla trollkarlen som ofta var på dåligt humör haha :D Men Dumbo var ju hjärtskärande i många stunder.
@all När jag var tonåring hade jag en tjejkompis som var fullständigt tokig i elefanter x)
En man gick till läkaren och sa att han hörde röster. Läkaren frågar om mannen ofta hör röster. "Nej, bara när jag pratar i telefon", säger mannen. .
Hej alla, inte mycket aktivitet här idag som det verkar. Va kommer det sig? Vart har JonasSa tagit vägen egentligen?
Hur har ni det idag?
Själv njuter jag som vanligt av varma vädret. Så glad att det fortsätter. Har sprungit en lång runda, duschat och ska snart iväg och handla lite.
Så du är inte född i Sverige alltså? Det visste jag inte :) Men din svenska är iaf väldigt bra.
Vissa stunder undrar man vad f*n man gett sig in på att skaffa barn men det är så många fina stunder så på nåt sätt väger det väl upp :) Vet inte om jag skulle orka med två däremot...