Här är vi alla vänner.
Attans bananer! Jag har glömt att äta idag. :s.
Attans bananer! Jag har glömt att äta idag. :s.
Det var gott. Nu är jag mätt och belåten.
"Jag är döden!" "Välkommen. Vill du ha lite kaffe?" Gevalia-när du f får oväntat besök!
I feel like belting! I need a good belting song!
If Heaven and Hell decide that they both are satisfied
Illuminate the NOs on their vacancy signs
If there's no one beside you when your soul embarks
Then I'll follow you into the dark
Jell-o, minna! Hur går det med julstöket? Jag och ugan har varit och handlat halva affären känns det som, så mycket julmat. Bara att sätta igång och göra potatisgratäng och Jansson, lussebullar och sill, knäck och köttbullar och allt vad det är.
En jul ska jag återskapa Emils julbord...
Det låter mysigt med Emils julbord! :) Jag tänkte faktiskt försöka mig på en Jansson i år, sans ansjovis (eftersom jag tycker att de är så äckliga). Annars har vi bra koll på maten inför jul.
God afton i stugan.
Jag har ingen julfeeling alls så jag har inte ens en adventsstake uppe. Nu är ju i och för sig advent slut och tomtar har jag i och för sig, men på loftet. *Skrattar*.
Oj så mycket julbestyr ni har.
Förutom han som har tomtar på loftet haha.
Vi äter inte julbord på julen alls så här är det alltid lugna gatan. Jag har full förståelse för att det är mysigt att pyssla med allt som ska fixas för att få en fin julhelg.
Yay! Jag är döende! Ok, kanske inte riktigt men jag vaknade med 38.5. Med tanke på att mun normaltemp ligger nånstans mellan 36.1 och 36.4 så, ja, döende.
Men, men, julskinkan är i alla fall i ungnen.