Här är vi alla vänner.
Tja! Det känns som att det var en evighet sen vi hördes. Hur är läget, förutom tvätt och annat? .
Nu har ju du redan lagt dig men tack det är bra med mig.
Haha, gör så. :-P.
Jo, det är nog samma, men jag får kolla upp det. Har fått tips om att kolla på Transportstyrelsens hemsida.
Sussa godis, yo. .
Sussa godis? Kul uttryck!
Som vanligt är jag hungrig.
BTW: Jag har fått nog av Torsten för ett tag. Vi filmade idag och han tog hela rampljuset.
Jag måste få beklaga mig lite. Jag var nere på vårdcentralen förut och tog lite prover. Värdena var inte så bra. Jag hade bland annat en hög puls. Ovanligt hög till och med för att vara för mig. 137 slag/minuten och då hade jag inte ens druckit kaffe innan.
Nu ska jag reparera makaroner och bacon.
Later!
"My dingaling. My dingaling. Oh, how I want you to play with my dingaling."
The hell lyssnar jag på?
Det är ingen stor grej egentligen. Mest jag som bara sitter och pratar om Torsten. Det är lite stelt kanske, men jag är ju ingen skådespelare. :s.
Fast din film blir väl lite mer sådär i intellektuell fransk stil kanske eller? Aja, den är säkert bra och sevärd tror jag.
Boobies, woohoo!
Sorry, men när jag tänker på något så måste jag skriva det. Fast nu var det ju i och för sig inte jag som tänkte på det. Samma är om jag hör ett ord så måste jag ibland upprepa det flera gånger.