-
Jo, den blev jag väldigt nöjd med faktiskt. Får du chansen sen så läs den gärna.Mortiscia80 skrev 2023-10-08 17:09:26 följande:Vad kul! :D Den låter intressant.
-
Fast nu ska jag gå och lägga mig. Hörs en annan dag, yo.
-
Jo, det är väl det. . Har svårt ibland att slutföra mina texter om de blir långa.Aniiee skrev 2023-10-08 20:00:36 följande:Det är EXAKT då man ska sluta.
-
När jag nu sitter här i mitt lilla hörn så känns det som att jag är en myrfjärt i yttre rymden. Känner ni så någon gång eller är det bara jag?
-
Jo, jag brukar känna mig så liten i den här stora världen, trots min lilla bubbla som jag lever i.fultextad användarhandbok skrev 2023-10-09 16:16:38 följande:Kan relatera till känslan, men det är ju du som skapar upplevelsen av att vara liten i alltet, eller att alltet är storslaget. Utan någon som skapar upplevelser finns ju inget sådant. Jag tror inte heller att rumtiden finns utan någon som upplever den, fler börjar tvivla på den också. Det är ganska storslaget att du kan skapa en sådan upplevelse, att känna dig liten i alltet.
-
Nej, jag går och lägger mig. Natti, folket.
-
Dj Torsten is playing: Cypress Hill-Insane in te brain.
-
Pack it up. Pack it in. Let me begin. I came to win. Battle me that's a sin. *Ylar*.
-
Min pappa ringde. Det är alltid lite märkligt när han ringer för han ringer typ bara en gång per år.
-
The leaves are falling from the trees.
There's no more honey from the bees.
It's so dark. Time to step in to the light.
You don't have to be a shark.
There's no need to fight.
I'm so tired.
I just want to sleep.
But then along comes Torsten and he goes beep beep.
I'm not alone.
I've got my dustbunny.
It's funny how things work out.
This is me saying over and out.