• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Cinnamonbun

Idag är det fredag hörrni! Jag har en kort lunchrast och äter clementiner. De är så goda nu. Vad gör ni i helgen?

• Mortiscia80
    flygrl skrev 2020-10-09 12:36:11 följande:

Hej alla!

Jag gillar Rammstein skarpt. Mörk, kraftfull och vacker musik.
    Jag tycker de har rätt så fina texter till deras äldre låtar :) Och det är mycket energi!
  • Mortiscia80
    Cinnamonbun skrev 2020-10-09 13:23:44 följande:

Idag är det fredag hörrni! Jag har en kort lunchrast och äter clementiner. De är så goda nu. Vad gör ni i helgen?

Skönt! :) Jag fick improvisera lunchen så här blev det en sallad på ägg, tomat, avocado och majs.

Jag har köpt ytterfläskfilé så jag ska överraska maken med urgod middag i helgen :) Man gör den i ugnen och såsen består i princip av grädde, en msk soya och lingonsylt :P Till det kan man ha ris eller potatis.

Sedan fick jag hem mer garn idag :D Adlibris hade ju jätterea igen... Köpte inte mycket men kompletterade min Socki-samling bl.a.

Imorgon har jag bestämt att vi ska åka till Erikshjälpen :) Vi brukar köpa böcker främst men jag tittar också på tyger när vi är där.

Utöver det blir det väl att försöka komma ikapp lite med att göra-listan som är en mil lång. Lite trött på den ärligt talat.....

Och här är en helglåt till er allihop! :D

• Litenmenhård

Jäklar vad Torsten hoppade till av ljudet av snabeldraken. Det är han inte alls van vid, men nu är det gjort! .

• Litenmenhård

Synd bara att batteriet på den jäkla dammsugaren bara håller i en kvart!

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-10-09 14:34:16 följande:

Jäklar vad Torsten hoppade till av ljudet av snabeldraken. Det är han inte alls van vid, men nu är det gjort! .

Tror jag det! Dammsugaren är väl en av hans få naturliga fiender :s
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-10-09 14:44:07 följande:
    Tror jag det! Dammsugaren är väl en av hans få naturliga fiender :s
    Haha, ja, det är ju så. Han morrade åt den, sen sprang han och gömde sig. :s.
  • Litenmenhård

En lite personlig fråga kanske, men hur många trådar har ni skapat eller har som favoriter?

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-10-09 14:54:34 följande:

En lite personlig fråga kanske, men hur många trådar har ni skapat eller har som favoriter?

Sjukt många...... 10 sidor...... Måste nog gå igenom dem någon dag och se vilka som egentligen kan tas bort. De flesta händer det så klart inte något i längre men jag har sparat dem för att de innehåller bra tips eller information.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-10-09 15:01:56 följande:
    Sjukt många...... 10 sidor...... Måste nog gå igenom dem någon dag och se vilka som egentligen kan tas bort. De flesta händer det så klart inte något i längre men jag har sparat dem för att de innehåller bra tips eller information.
    Oj, jäklar! Men som du säger, det händer inte så mycket i de. Jag har 3 sidor, men bara i ett fåtal händer det något. Kan tycka det blir svårt att hänga med i alla också. Vissa svarar jag på och tar bort efter en dag, andra tar jag bort efter ett tag, om det inte händer något.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.