Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Här är vi alla vänner.

RaYzLeR skrev 2023-05-12 20:16:51 följande:
    Det förstår jag. Jag väntar minst en månad till innan jag badar i Vättern där vi har våra sommarstuga! Glad
    Vättern är så djup att den brukar vara ganska kall att bada i, så jag förstår att du väntar lite. Vad mysigt med en sommarstuga! Det vill jag också ha 🏡🌸
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-05-12 20:24:42 följande:
    Trevligt ställe. Min lilla valp fick för sig att ta ett dopp också när vi gick förbi sjön men själv tror jag att jag väntar på att ha en badbrygga......
    Ja, verkligen! Åh! Vad härligt att valpen fick doppa sig lite 🐶 Jag har försök bada med min pappas hund, men hon hatar det så hon slipper 😅
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-05-12 20:33:02 följande:
    Det är sagolikt vackert  så jag förstår att du trivs att bada där 
    Det är en av mina favoritplatser på jorden! 😊🤩👌
  • Eurydike
    Polyrytm skrev 2023-05-12 20:42:54 följande:
    Vad fint!

Hur kallt var det tro?
    Så kallt att mitt skrik hördes ända in till stan! 😅🥶
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-05-12 21:06:14 följande:
    Wow, vilken tur du har :D Jag vill också ha en egen brygga haha!
    Ja, ibland har man tur! 🍀 Vi får hoppas att du också får en egen brygga en vacker dag 🤩
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-05-12 21:39:24 följande:
    Kalla bad är rätt skönt ändå.

Eller lät jag jävligt Norrbotten nu?
    Jag har alltid gillat det! Ett år badade jag på nyårsafton, men det var ingen is just då.

Vet inte hur Norrbotten låter, men om det innebär att man gillar kalla bad så ja, det gjorde du 😊
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-05-12 21:37:22 följande:
    Ja, det var ju jätteroliga gräsänder! Hallå! Måste hälsa!

En del hundar gillar inte att bada. En del älskar det. 
    Pappas hund går nästan i vattnet om hon får syn på gräsänder, men bara nästan 🦆
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-05-12 23:15:16 följande:
    Det kan jag tänka mig🙂
    Jag har hittat en rätt så mysig badstrand nära mitt hem och där kan man välja  att sitta på en klippa eller på stranden efter ett dopp i östersjön  
    Åh! Det låter också härligt! Klippor eller strand är mysigt på två olika sätt 😊🤔
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-05-12 23:21:06 följande:

Har gjort min första smörgåstårta ikväll och den ser för jävlig ut . Jag uppdaterar imorgon  om den ens är ätbar 

Den är säkert svingod även om den är svinful! 😋 Jag gjorde en smörgåstårta, för första gången på flera år, för några veckor sedan. Den blev jättegod! Ja, håll oss uppdaterade!
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-05-13 20:19:17 följande:
    På klippan så är det kvällssol så man väljer den när man tar ett kvällsdopp 
    Eurydike skrev 2023-05-12 23:59:30 följande:
    Den är säkert svingod även om den är svinful! 😋 Jag gjorde en smörgåstårta, för första gången på flera år, för några veckor sedan. Den blev jättegod! Ja, håll oss uppdaterade!
    Smörgåstårtan var mycket god  så nu ska jag göra det flera gånger.
    Fast jag tror att din tårta blev finare än min 
    Det låter mysigt! 🌞

Vad bra! Det är mycket, mycket roligare att laga mat när det blir gott 😅 Kul att du tänker göra det fler gånger!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.