Inlägg från: Anonym (Trevlig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trevlig)

Här är vi alla vänner.

Eurydike skrev 2023-04-03 22:23:01 följande:
    Trist när det blir så! Förstår att du håller på att bli vansinnig. Hoppas det löser sig 🐸
    Jag har kört underhåll på paddan nu och uppdaterat den så nu kanske den funkar bättre och gör den inte det då kastar jag ut den genom fönstret  och köper en ny padda i morgon🙂 
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-04-03 23:17:18 följande:
    Haha 😂 Det låter som en bra plan! Men jag håller tummarna för att den funkar bättre nu, så du slipper kast ut den genom fönstret. Och om du gör det, glöm inte att öppna fönstret först bara, annars blir det en dyr historia 😉
    Det funkar bra nu så jag slapp att kasta ut den
    Freddie K skrev 2023-04-04 06:37:10 följande:

Nu har jag ledigt en vecka. Skönt! Glad

Härligt.
    Jag är ledig hela veckan efter som vi har extremt lite att göra på jobbet 
    Eurydike skrev 2023-04-04 18:34:57 följande:
    Det låter härligt! 🤩 Själv ska jag ha långhelg från torsdag till tisdag. Tror jag ska försöka ha picknick, grilla utomhus, gå på utställningar och kanske, kanske ta ett vårdopp om andan faller på 🌭🎨🐳
    Bada nu🥶

• Anonym (Trevlig)
    RaYzLeR skrev 2023-04-04 20:28:47 följande:
    Jag håller med. Det är för kallt att bada nu! Brrr!
    Det har precis blivit isfritt  så det måste ju vara iskallt i vattnet
    Aniiee skrev 2023-04-04 20:29:42 följande:

Blä! Jag är döende minst! Allergi och förkylning samtidigt!

Behövs mycket chili för detta... 

Krya på dig 
  • Anonym (Trevlig)
    Aniiee skrev 2023-04-04 20:44:24 följande:
    Kallt bad kanske hjälper =p
    Du får gå och ta ett dopp och se om det hjälper 
  • Anonym (Trevlig)
    Carolatom07 skrev 2023-04-05 19:20:22 följande:

Någon som minns debattforumet på Passagen, som stängdes ner runt 2013? Det var ganska högt i tak iom att moderatorerna var ganska frånvarande, men där fanns en del udda typer som var roliga att diskutera med. De hade ju även ett brett urval av diskussionsämnen. Jag hade även en blogg på portalen mellan 2007-2010 som hade många läsare.

Jag var medlem på passagen ända in i slutet så jag kommer ihåg debattforumet och chatten. Debattforumet låg nere att tag för att sedan återkomma igen  
  • Anonym (Trevlig)
    Freddie K skrev 2023-04-05 16:09:13 följande:

BTW: Någon som kan låna mig lite ost? Det är så tråkigt att äta mackisar utan ost!

Jag har Hushållsost hemma så jag skickar över en bit till dig 🧀
  • Anonym (Trevlig)
    Carolatom07 skrev 2023-04-05 20:48:08 följande:
    Det (debattforumet) lades ner helt runt 2013 och sedan blev Passagen endast en reklamsajt,

Vet, då jag var aktiv i några diskussioner i slutet och så poff, en dag så gick det inte att komma in på forumet.
    Debatten följde ju med in på reklam sajten innan man tog ner den helt.
    Jag var mest aktiv på passagen Alias så du kanske tittade in i mitt krypin nån gång  
  • Anonym (Trevlig)
    Mortiscia80 skrev 2023-04-05 21:42:14 följande:
    Jag har faktiskt unnat mig att köpa ost idag :) Det är inte ofta numera!
    Ost är ju nästan en lyxvara nu mera efter som den har blivit hutlöst dyr  
  • Anonym (Trevlig)
    Mortiscia80 skrev 2023-04-05 21:58:59 följande:
    Ja verkligen! Hittade för 79:- per kg idag, billigare än så blir det sällan numera. Man får andra vanor kan man säga!
    Då gjorde du ett riktigt  fynd för det är billigt.
    Jag köpte alltid samma märke på kaffe förut men nu mera köper jag det som det är kampanjpris på
  • Anonym (Trevlig)

Nu var det dags att bli vansinnig på mobilen  för den hänger upp sig hela tiden.
    Den här tjejen kanske borde byta mobil och padda lite oftare för snart kan jag ställa upp i antikrundan 

Svar på tråden Här är vi alla vänner.