• Deegan

Här är vi alla vänner.

Jodå så att eSkrattande

/D

Vad har leksakståg och bröst gemensamt? - Båda är menade för barn, men det är männen som leker med dom i slutändan! :)
  • Deegan
    Freddie K skrev 2024-03-05 13:33:12 följande:

Urk! Jag måste komma ut och träffa lite folk. Jag lever i min bubbla och det blir svårare och svårare att ta sig ur den. 

Helt rätt tänk FreddieGlad
    Jag ser fram emot att motocross säsongen öppnar helt&hållet..mitt sätt att träffa nya&gamla ansikten efter 5års uppehåll. hoppas att du med har nån hobby& intresse som du kan träffa folk via med😃

/D
    Vad har leksakståg och bröst gemensamt? - Båda är menade för barn, men det är männen som leker med dom i slutändan! :)
  • Deegan

Denna har varit yberdryg...vill ha helg🙏

/D

• Deegan

Denna veckan skulle stå 😅

• Deegan
    Anonym (Kattflickan) skrev 2024-03-09 12:09:56 följande:

Är helt uttråkad idag 

Du är inte ensam om det..här är det likadant, blev lite extra deppigt när man såg snöflingor trilla ner ifrån skynRynkar på näsan

/D
    Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Deegan

Tänk om 2 arbetsdagar kunde gå lika fort som 2 helgdagarObestämd
    Så då lägger jag nivån på humor väldigt lågt 😅

/D

Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Deegan
    Freddie K skrev 2024-04-09 17:04:47 följande:
    Ja, jag har kört igenom hela spelet nu.
    Nyfiken som man är här Skrattande vilket spel har du lirat till slutet Freddie? Glad

/D
  • Deegan

Här du Freddie du som gillar euro&Techno :)
    En annan som har Scooter som en av de bästa eurodance producenterna så blir dom 2'a på sin egna låt, denna är bättre än orginalet anser jag :)

/D

• Deegan
    Eurydike skrev 2024-04-17 22:57:31 följande:

Där var den, ja! Det borde väl inte räknas som reklam eftersom den är så gammal? Annars ber jag om ursäkt i efterskott, fast i förskott ☺️

">

Wow vilket minne du harGlad den här reklamsnutten har jag glömt bort helt o hållet härSkäms.. men jag minns lite av den när jag såg klippetSkrattande
  • Deegan

Det är allt lite surt när man måste börja att leta fram understället igen när man ska ut o gå om kvällen, det hade man ju i vintrasObestämd

/D

• Deegan

Hahaha ja jisses..fick denna på messenger nyss..de måste vara en av de bättre reklamklippen som har gjorts Skrattande

/D

• Deegan

Här så blev man helt såld på AI countrylåtar ikväll, vilken text till en countrylåt, denna ska spelas imorrn kväll på midsommarfesten Skrattande

/D

• Deegan

Dags för grill dricka...🤠

• Deegan
    Eurydike skrev 2024-06-22 00:06:58 följande:
    Drick en för mig med! 😉🍻🌸🍓🥳
    Det känns mera som att jag har druckit för alla på FL ungefär Skrattande man är inte 20 längre det kan man konstateraSkrattande
    Men kul som tusan har det varit Flört
  • Deegan
    Anonym (Anonymia) skrev 2024-06-22 01:11:01 följande:
    Alkohol åldrar kroppen i förtid också. Man håller sig ung längre genom att låta bli den. 
    Jag är på fest ca 3-4 gånger per år så är det så att jag förkortar mitt liv så är det fine by me.. pass på att leva, man vet inte vad man kan råka ut för,bara för att man inte dricker betyder inte att du kan råka ut på andra tråkigheter som kan få ditt liv att bli kortare än väntat..
  • Deegan
    Eurydike skrev 2024-06-22 22:36:47 följande:
    Det låter som en härlig kväll! Min kväll slutade med dans kring ett bord (istället för en midsommarstång) och Cotton Eye Joe på högsta volym 😂🤠🌸
    Ojoj det var mej en riktig gammal "dänga" till låt som du släppte loss till Skrattande
    här så vart det lite udda musik framåt kvällskvisten, dom som vi var hos har en dotter som kör epa, så hon var "dj" på spotify, då de blev x antal låtar med lasse stefanz fast i epadunk versioner, men tja efter ett par öl så gick de o lyssna på det med Skrattande
  • Deegan
    Freddie K skrev 2024-06-27 15:54:20 följande:

Vi smygstartar semestern och det gör vi med Shaggy&Rayvon-In the summertime.

Bara en dag kvar nu, sen fyra härliga veckors semester och vi får betalt. Woohoo! Skrattande

Guttans Freddie Glad

Här så tänkte ja lite galet med veckorna, skulle ha haft semester ifrån vecka 27, men så klart så hade ja valt vecka 28 när ja kollade till.. ahhja bara o härda ut här Skrattande vi fick ut semesterpapprerna tidigt iår så då sviker minnet denna herren rätt så omgåendeSkrattande
  • Deegan
    Freddie K skrev 2024-06-28 04:40:11 följande:
    Ajdå. Ja, det är bara att härda ut. Har du också fyra veckor sen? Glad
    Ursäkta mitt sena svar Freddie, ha varit lite annat o göra här, jag högg till med 6 veckor, hade mycket inarbetning på lager, då ja jobbade 6 dagars veckor hela hösten o nån vecka in i december förra året.. Glad

/D
Svar på tråden Här är vi alla vänner.