Här är vi alla vänner.
Jag har tänkt på en sak. Jag har tre passioner i livet. Reggae och 90-tals musik, The Big Bang Theory och skrivandet. Det blir väl fyra passioner om man räknar Reggae och 90-tals musik som två.
Jag har tänkt på en sak. Jag har tre passioner i livet. Reggae och 90-tals musik, The Big Bang Theory och skrivandet. Det blir väl fyra passioner om man räknar Reggae och 90-tals musik som två.
Jag brukar säga att jag skriver åt det naivistiska hållet, men mycket berättelser, iakttagelser och lite filosofi och dikter.
Guten tag
Hur mås det denna morgon? .
Jo tack. Det är bra. Har du sovit gott? .
Det där är så jäkla irriterande. Hur många gånger har man inte försökt somna om snabbt i hopp om att lyckas ramla tillbaka in i drömmen för att se hur det går. Har aldrig lyckats.
HA HA HA.....mer hummer.
Så du ville tillbaka in i drömmen för att frossa i extra hummer och inte för att försöka hjälpa farsan?
Nu drömmer jag själv sällan (tror jag) men de få gånger som jag kommer ihåg att jag drömt och blivit väckt och försökt ta mig tillbaka in i handlingen så har drömmen ofta haft ngn form av erotisk karaktär. Vete tusan om jag hade brytt mig om "extra hummer". Men vi är olika
God morgon. Ja... jag har issues..... Ovanligt sen idag dock.
På tal om drömmar. Inatt drömde jag att jag var i Alingsås. Varför man nu ska dit och göra. Jag drömde att jag sprang runt. Bara sprang runt, sen när jag vaknade var jag utpumpad. Jag antar att om jag inte tränar irl så får jag väl göra det i sömnen.
Jodå. Mellan mitt förra inlägg och nu har jag hunnit gå ut med hundarna igen, slänga in ett revbensspjäll och sätta några rader på hästarna. Jag har konstaterat att jag knakar överallt och nu är jag skitsugen på tårta, som jag fortfarande inte har fått någon till min födelsedag för veckor sen. Yay.
Hur är det själver?