-
Just nu är jag inte på väg någonstans, för det är svårt att ta sig någonstans just nu.Aniiee skrev 2023-08-08 18:31:58 följande:Vilket håll är du på väg åt, då?
-
Ja, jag får göra det. En kanot eller så.Anonym (Trevlig) skrev 2023-08-08 19:22:20 följande:Du får köpa en båt så du kan ta dig ut i morgon.
Får nog ta med mig en båt och jag ska kunna ta mig fram i Blöteborg -
Min coach var rolig igår. Klockan 12:50 fick jag ett sms:"God morgon. Är du på väg?" Grejen är att vi hade suttit och snackat i 20 min på jobbet, sen hade jag gått in till mig.
-
Torr.Anonym (Trevlig) skrev 2023-08-09 13:56:13 följande:
Vad vore en dag utan regn
-
Ja, det var en bra idé.Anonym (Trevlig) skrev 2023-08-09 13:58:37 följande:Eller en uppblåsbar gummibåt för den kan man förvara på balkongen när man inte använder den
-
Här kommer ett par textrader på en låt som jag snickrar på:
"Hey, you said you where okay with that.
The last time we spoke, you said you were okay with that.
I never wanted to feel this way.
It feels like i'm lost in your ways."
Har inte kommit längre.
-
Kitos. . Hoppas verkligen att det inte blir aktuellt med vare sig kanot eller uppblås bar flotte.fultextad användarhandbok skrev 2023-08-09 15:16:36 följande:Freddie K skrev 2023-08-09 13:59:16 följande:Ja, det var en bra idé.
En ryggsäcksflotte, söker man på packraft får man mer information. Enkel att packa ner. Jag har en sådan. -
Jo, men nu hoppas jag att det slutar regna på ett tag.Anonym (Trevlig) skrev 2023-08-09 23:45:00 följande:Gaa ska komma mera regn imorgon 🙁🌧️Jag klarar mig utan flotte än så länge om inte hela huset seglar ner för berget en dag⛵fultextad användarhandbok skrev 2023-08-09 15:16:36 följande:
En ryggsäcksflotte, söker man på packraft får man mer information. Enkel att packa ner. Jag har en sådan.
Allt går om man vill🤔 -
To my sweetheart:" Trust me, I'll be the one who fights for you when things are wrong. Trust me I'll never let you down." *Ylar till Panodra*.
-
She's alive!Mortiscia80 skrev 2023-08-11 07:47:57 följande:
Guten morgen! Tittar in en sväng, ledig idag :) Tar en kaffe nu och ska fundera på dagen sedan. Blir ev. ny gardinstång, lite städ så klart. Vet inte annars. Se en film? Skriva? Vi får se :) Ville mest visa att jag lever x)