Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Hörs imorgon, folket!

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-06-04 07:03:36 följande:

Vaknar till: mild huvudvärk. Idag sov vi ända tills väckarklockan ringde :D Himla skönt.

Huvudvärk är aldrig kul, men skönt att ni fick sova i alla fall. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-06-04 07:15:36 följande:
    Hej Torsten, så fin och snäll du är då :)
    Freddie K skrev 2021-06-04 07:04:54 följande:
    Huvudvärk är aldrig kul, men skönt att ni fick sova i alla fall. .
    Precis, jag får nog ta en tablett misstänker jag, annars brukar det kunna bli värre över dagen. Men det var otroligt skönt att få sova ordentligt! Jag la mig i bättre tid igår och sonen som kan kliva upp redan vid fem sov hela natten så det kan nog bli en bra dag idag :) Maken ska få försöka laga robotgräsklipparen idag, vi måste hålla gräset nere så vi slipper fästingar.
    Det låter bra. . Skönt att kunna få sova ut. Ja, den där jäkla gräsmattan, alltså.
  • Freddie K

Nu har vi spelat in med Torsten. Det var bara en scen. Nu ska det bara klippas och så. .

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-06-04 07:34:34 följande:
    Han klippte den med maskin igår men roboten måste igång så den håller efter på ett annat sätt. Då blir det en grej mindre att hålla på med.
    Freddie K skrev 2021-06-04 07:20:24 följande:

Nu har vi spelat in med Torsten. Det var bara en scen. Nu ska det bara klippas och så. .

Det låter spännande! :) Och du måste ju lägga ut den första filmen på YT så vi får se! Den som visades på filmfestivalen alltså. För den har väl varit vid det här laget, eller?
    Aha, ok.

Jo, den har varit, men den ska vara med på en annan festival i oktober. Jag ska lägga ut den sen efter semestern. .
  • Freddie K
    JagEmma skrev 2021-06-04 07:37:52 följande:
    Vad är Torsten ?? 
    Torsten är min dammråtta. Skäms 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.