Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Här kommer lite mer stand up.

Jag är ju sån att det är allt eller inget. Till exempel köper jag godis så köper jag inte bara lite utan jag köper mycket. I relationer är det samma sak. Antingen så går jag all in eller så blir det inget. 

Detsamma gäller operationer. Om jag ska opereras och läkaren säger:" Du behöver inte vara orolig. Det är bara en procent som dör." Nej, det går jag inte med på! Antingen så ska noll procent dö eller så ska hundra procent dö. Det kvittar vilket det är. Bara det är något av det. Om det är hundra procent som dör så får jag väl ta risken. Felmarginal ni vet. Tungan ute.

Sen gillar jag evolution också, fast vi är inte bästa vänner direkt. Jag var på Naturhistoriska för ett tag sen med min kompis och vi stod och tittade på hur människan hade kommit till genom evolution. Det fanns olika homos av människan och en homo jag fastnade vid var homo erectus. 

Jag sms:ade min kompis dagen efter och frågade om hon visste varför de hette homo erectus. Jag förklarade för henne att det var bara för att det var den första homon som fick erektion. Tungan uteSkäms

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-04-14 06:44:04 följande:

Jag gillar den del som är över bältet, men jag är nog både PK och pryd. 

Man kan inte gilla allt. Glad
  • Freddie K

Varför sjunker min mobil som en sten? Den har ju sim-kort! Tungan ute

• Freddie K

Jag sitter och funderar på en sak. Tänk om man kunde skriva manus om någon annans liv. Alltså skriva manus om vad den personens liv ska handla om och vad den personen ska säga och så. Vissa tycker att det är roligare med spontanitet, men jag skulle nog föredra ett manus. Hur tänker ni?

• Freddie K
    RaYzLeR skrev 2023-04-14 16:40:50 följande:
    Ja det gör vi. Det ska bli skönt med helg! Glad
    Ja, verkligen. Glad. Ska du göra något i helgen? Btw, välkommen till tråden, om jag har missat det.
  • Freddie K
    RaYzLeR skrev 2023-04-14 16:50:14 följande:
    Det blir lugnt i helgen. Det blir några folköl och glo på TV. Glad

Tack så mycket, jag har varit i tråden i några månader, men jag skriver inte så ofta. Jag brukar prata med Eurodyke ibland. Ska du träffa henne i helgen? Glad
    Låter nice. Glad.

Ok, det har jag missat totalt. Skäms. Nej inte i helgen, men vi ska ses snart igen.
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-04-14 22:43:13 följande:
    Jag brukar ibland förbereda mig för saker. Det är lite som att ha manus. Men sen gör livet ofta att jag måste kasta manus! Det är begripligt att du önskar manus. Då vet du vad du ska säga i förväg. 
    Jo, men så är det. Ja, precis och då kanske det inte behöver uppstå pinsamma eller jobbiga situationer.
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-04-15 06:38:48 följande:
    Det kommer alltid uppstå jobbiga situationer men människor som styrs av manus brukar inte låtsas om att det är jobbigt. Eller tycka att allt är jobbigt. Nä, skriv inte manus, var som du är! Det blir bäst. 
    Ok, tack! Glad. Då kör jag väl på som jag brukar. Tungan ute
Svar på tråden Här är vi alla vänner.