Här är vi alla vänner.
Här kommer lite mer stand up.
Jag är ju sån att det är allt eller inget. Till exempel köper jag godis så köper jag inte bara lite utan jag köper mycket. I relationer är det samma sak. Antingen så går jag all in eller så blir det inget.
Detsamma gäller operationer. Om jag ska opereras och läkaren säger:" Du behöver inte vara orolig. Det är bara en procent som dör." Nej, det går jag inte med på! Antingen så ska noll procent dö eller så ska hundra procent dö. Det kvittar vilket det är. Bara det är något av det. Om det är hundra procent som dör så får jag väl ta risken. Felmarginal ni vet. .
Sen gillar jag evolution också, fast vi är inte bästa vänner direkt. Jag var på Naturhistoriska för ett tag sen med min kompis och vi stod och tittade på hur människan hade kommit till genom evolution. Det fanns olika homos av människan och en homo jag fastnade vid var homo erectus.
Jag sms:ade min kompis dagen efter och frågade om hon visste varför de hette homo erectus. Jag förklarade för henne att det var bara för att det var den första homon som fick erektion.