Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Här är vi alla vänner.

RaYzLeR skrev 2023-04-30 02:24:05 följande:
    Ska du sova redan, din nattuggla? Skrattande
    Nej, men det lät mysigt att bädda ner sig i tråden! 🧶😊 Jag har faktiskt bäddat ner mig i sängen, men efter två koppar kaffe och en Irish coffee lär jag ligga vaken hela natten och redigera text. Det andra var nog mest ett önsketänkande 🤩
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-04-30 02:36:17 följande:
    Irish coffee låter gott! Jag har nog inte druckit på 10 år! Skrattande
    Ja, men inte lika gott som folköl! 😉☕️🍻
  • Eurydike
    MandaGO skrev 2023-04-30 06:37:33 följande:

O lite kvar i en skön dröm sådär.
    så pirrig på ett skönt sätt :)

MandaGO skrev 2023-04-30 06:25:59 följande:

Morgonjobb en söndag :)

Jag önskar att jag vore kvar i en dröm, för jag somnade väldigt sent, men studsade ändå upp ur sängen som en morgonpigg (morgonpigg för att vara jag) fjäder och kunde inte somna om 😴
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-04-30 03:08:53 följande:
    Idag så dricker jag inte ens folköl. Jag ska lämna PEth-prov den 5:e maj! Glad
    Oj! Det måste vara en utmaning 😎 Lycka till med provet!
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-04-30 06:05:00 följande:

What hole do you like the least? A-hole.

Mumble, mumble.

Jag tycker sämst om svarta hål 🌑 De är så läskiga och mystiska på något vis. Om jag någonsin möter ett kommer jag vända om och springa åt andra hållet 😅
  • Eurydike

Så, nu ska jag sluta spamma tråden och ge mig ut i verkligheten ett tag! På återseende 🧵👋

• Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-04-26 19:14:37 följande:
    Mina pungkulor skulle frysa till is och krypa upp tillbaka till buken där dom kom ifrån! 😄

Idag så spelar MoDo-Djurgården kl 19.30. HEJA Djurgården! Skrattande
    Idag är det nog match igen hörde jag från min källa! Nu är det rysligt spännande 😅
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-04-30 20:53:21 följande:
    Det är nog bäst att springa åt ett annat håll så man inte trillar ner i det svarta hålet ⚫
    Ja, då får man verkligen se upp med var man sätter fötterna! Att springa in i hålet vore ju en mardröm 😱 Jag läste någon gång att man sträcks ut i oändlighet om man sugs in i ett svart hål 🙈
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-04-30 20:56:38 följande:

Sitter hemma och häckar på valborg efter som jag är förkyld 

Kom precis hem från brasan nu och ska hoppa in i duschen, för jag stinker rök! 🔥 Trist att du är förkyld! Hoppas du kryar på dig och mår bättre snart 😊
Svar på tråden Här är vi alla vänner.