Här är vi alla vänner.
Hi ho!
Ja var är Jonas, Liindsi och ffa Disa? Har jag glömt nån mer? Ah, de hittar väl hit så småningom.
Dagen har varit bra, inte så produktiv men mått bra. Och så fick vi regn på eftermiddagen!! Efter denna extrema hetta i flera dagar var det SÅ välkommet! :D Jag gillar regn dessutom.
Nu är middagen på g, det blir biff och nån slags strips i vår air fryer :)
JonasSa skulle ju ha besök över helgen men tycks va upptagen med annat nu med. Liindsi dyker väl upp igen och förhoppningsvis även Cinnamonbun.
Förstår det va skön omväxling med regn för dig. Men visst, regn behövs på flera vis och fräschar upp lite.
Din middagsmat lät god och man blir ju mer och mer nyfiken på Air Fryer. Åt själv potatisklyftor som jag lagat i ugn häromdagen och dom va så knaprigt goda med bara lite salt på.
Så du är inte född i Sverige alltså? Det visste jag inte :) Men din svenska är iaf väldigt bra.
Vissa stunder undrar man vad f*n man gett sig in på att skaffa barn men det är så många fina stunder så på nåt sätt väger det väl upp :) Vet inte om jag skulle orka med två däremot...
Jag förstår det kan va tufft med barn och tänker särskilt på mina föräldrars slit med oss 7 skitungar. :/