Mortiscia80 skrev 2020-11-03 10:12:04 följande:
Ja jag älskar honom innerligt :) Och han älskar mig, det märks att han är lycklig. Och alltid glad! Hälsar gärna på alla han möter med ett stort leende. Jag hoppas han växer upp och får ett fint liv.
Jag slutade äta frukost i tonåren och det var först någon gång efter 35+ som jag började med det igen så nu försöker jag hålla mig till det, kroppen trivs bäst då, men jag är ofta väldigt trött först, sedan blir man distraherad och vips är klockan 10.
Aj då, jag hoppas du kryar på dig snart! Så fort man får lite hosta eller halsont funderar man ju på corona dessutom, men de flesta har ju helt vanliga förkylningar som tur är :) På vårt lokala sjukhus har vi inte ens 15 personer inlagda så det kan väl inte vara så illa då tänker jag, men tar det otroligt försiktigt nu ändå.
Det kanske blir en tur till lekparken idag faktiskt :) Vi har varit så mycket i trädgården på sistone när det har varit så blött så han vill nog gärna leka lite.
JonasSa skrev 2020-11-03 09:46:45 följande:
Ja men jag har min personal på jobbet, inte lätt att leda folk utan närvaro. De klarar sig bra men det är hos dem jag vill vara.
Du är någon slags chef med andra ord? Du kanske har nämnt det förut men mitt arbetsminne har en del trasiga sektioner kan man säga ;)
Jag har aldrig varit speciellt förtjust i frukost även om det kan vara mysigt med frukost med barnen eller en partner. Men då är det annat också. När jag var yngre åt jag massor, behövdes då jag tränade mycket.
Jag är inställd på att det är en vanlig förkylning, ingen idé att oroa sig. Så hoppas jag är helt frisk snart igen.
Jo jag är chef, fast det är det formella namnet som arbetsgivaren ger mig. Jag vill vara ledare på jobbet där jag har en roll och medarbetarna är de som gör jobbet. Vi är ett lag som ska jobba ihop där alla roller är viktiga att de fungerar ihop, jag ska coacha oss framåt.
Njut av dagen, nu finns det sol här med.