Eurydike skrev 2025-02-19 22:41:14 följande:
Jag har varit här i två omgångar och jag börjar såklart berättelsen med?
Det var en gång en student som hade en viss benägenhet att lätt bli uttråkad när hon pluggade på distans. Dagarna var många och långa och studenten behövde hitta ett lämpligt tidsfördriv. Hon öppnade locket på sitt urgamla brädspel aka bärbara dator och sögs in i spel. Platsen hon hamnade på var Familjeliv 😂
Det var en gång (till) när samma student hade pluggat färdigt för länge sedan. Den före detta studenten hade lämnat en relation, men inte flyttat ut ur den gemensamma lägenheten ännu. Därför spenderade hon sina kvällar i ett enda rum och det var då hon mindes spelet och öppnade locket igen?
Hur hamnade du här? 😊
Tack det var kul läsning...misstänkte att du skulle börja berättelsen så 😉
Jag hamnade här av att jag var uttråkad, har kännt till sidan i evigheter men har aldrig tidigare varit medlem.
Kollade youtube där var inget, inget direkt på Tiktok...det är ren hjärntvätten där.
Av en slump hittade jag känsliga rummet, verkade blandat och kul så bestämde att joina men var när jag skippade det halvvägs.
När jag skulle skapa kontot och alla fälten dök upp där man skulle skriva så drog jag en suck och men tänkte jag provar att skriva mitt namn och räcker det så kör vi, det räckte! Yay! 🥳