Här är vi alla vänner.
Jag tycker inte att du här i en allmän chatt ska skriva saker om det komplexa, jag har tolkat det som att du vill hålla låg profil. Jag tycker att du är stark som vittnat, det är inte lätt. Tråkigt att du hamnar som ett ytterligare brottsoffer som har svårt att sova mm. Men jag har stor förståelse för tankar runt vittna.
Mat är underbart, fast jag gillar inte att laga. Tyvärr!
Varför jag frågade om ditt värde på ordet blatte är för att i mina öron har det en negativ klang, om du också har negativt värde så tycker jag inte att du ska använda ordet ens med lite skämt, använd ett ord du är stolt över. Höj ditt värde.
Yoga är härligt, var en ny instruktör för mig.
Tack för din support!
Absolut, mat är underbart. Jag gillar att dona med mat när tid och ork finns men allra bäst är deffo att äta gott. Det är förresten ett privilegium att ha möjlighet få äta sig mätt på sjysst käk.
Jag använder väl också ordet blatte i brist på annat. Når etniska svenskar säger invandrare menar dom inte norrmän eller engelsmän utan såna som...moi. Och invandrare är jag ju inte född här som jag är. Men visst jag håller med att det är ett rätt fult ord. Ska fundera över saken...
Har testat mindfulness-yoga och det va faktiskt awesome. Måste testa mer yoga.
Det är hans kära husdjur. En dammråtta!