Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Här är vi alla vänner.

Freddie K skrev 2023-04-02 14:07:07 följande:

Hon är vacker som en solnedgång.

Hon utstrålar värme och kärlek och jag blir alldeles knäsvag varje gång jag ser henne.

Jag blir också nervös och varm i hela kroppen.

Det måste vara kärlek.

Kärlek på distans.

Jag vågar inte säga vad jag känner, men det är typiskt mig.

Jag älskar och trånar på distans.

Jag plågar mig själv.

Om jag bara kunde säga till henne vad jag känner,

men nej.

Hon kommer alltid att vara min solnedgång.

Lika vacker och fjärran.

Vilken vacker dikt! Sorglig och fin på samma gång ❤️ Jag blev inspirerad att skriva en dikt jag också. Får se om den blir något att ha 😊
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-04-03 21:01:05 följande:

Håller på bli vansinnig på min padda för den tappar kontakten  med nätet hela tiden 

Trist när det blir så! Förstår att du håller på att bli vansinnig. Hoppas det löser sig 🐸
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-04-03 22:52:18 följande:
    Jag har kört underhåll på paddan nu och uppdaterat den så nu kanske den funkar bättre och gör den inte det då kastar jag ut den genom fönstret  och köper en ny padda i morgon🙂 
    Haha 😂 Det låter som en bra plan! Men jag håller tummarna för att den funkar bättre nu, så du slipper kast ut den genom fönstret. Och om du gör det, glöm inte att öppna fönstret först bara, annars blir det en dyr historia 😉
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-04-04 06:37:10 följande:

Nu har jag ledigt en vecka. Skönt! Glad

Det låter härligt! 🤩 Själv ska jag ha långhelg från torsdag till tisdag. Tror jag ska försöka ha picknick, grilla utomhus, gå på utställningar och kanske, kanske ta ett vårdopp om andan faller på 🌭🎨🐳
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-04-04 22:29:54 följande:
    Tänkte ta en varm dusch sen.
    Det låter bättre än isbad! Allergitabletter kanske vore något, om du inte redan tar det. Krya på dig!
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-04-04 20:28:47 följande:
    Jag håller med. Det är för kallt att bada nu! Brrr!
    Jag får se om jag blir sugen! Förr badade jag alltid vid den här tiden på året, men nu har jag legat av mig 🐻?❄️🥶
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-04-05 15:33:59 följande:

Jag måste berätta en sak som var lite kul. Jag har köpt en ny telefon idag, vilket inte var så kul. Jag har haft sån ångest hela dagen, men nu är det gjort i alla fall. Det som var lite kul var det att hon jag köpte telefonen av sa att jag skulle gå till en kille för att få hjälp med att sätta på glaset. Så säger hon:" Och så går du dit och säger att du vill ha en påsättning". Så jag gick dit och sa:" Hej, jag har betalat för en påsättning". "Av glaset", tillade jag när jag kom på vad jag precis hade sagt. Det tyckte jag var lite kul, om än något pinsamt. 

Jag ville bara dela med mig av det. Skäms

😂😂😂

Det var kul! Hur gick det med påsättningen då? Fick du med dig mobilen hem med glas och allt? 😊
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-04-04 23:16:18 följande:
    Isbad är rätt trevligt annars. Eller ja, inte badet i sig men energin man får av det. Eller är det mitt norrländska blod som talar nu? Hmm....

Jag tar allergitabletter 2 på morgonen och 2 på kvällen. 
    Det tycker jag också! Jag har badat på nyårsafton en gång, men annars badar jag ofta tidigt på våren. För mig ger det väldigt mycket vårkänslor 🌸 Håller med om energin!

Vad bra! 👍 Men synd att du ska behöva det.
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-04-05 15:42:41 följande:
    Påsättningen gick bra. Tungan ute. Jodå, jag fick med mig mobilen med glas och allt så nu är den som ny. Fast den är ju faktiskt ny så.
    Härligt att höra! 😉 Vad bra att den både är som ny och är ny. Hade varit jobbigt om den betedde sig som en gammal, bråkig mobil redan när man köpte den 😅
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-04-05 15:47:31 följande:
    Haha, ja precis. Jag valde en likadan modell som jag hade förut, tråkig som jag är, men varför ändra på ett vinnande koncept? Glad
    Precis! Då är den säkert bra 😀 Nu ska jag fika lite! Det blir varm choklad och en av bullarna jag fick av dig. Jag äter en då och då ☕️@
Svar på tråden Här är vi alla vänner.