Här är vi alla vänner.
*listen (inte listan ffs!)
*listen (inte listan ffs!)
Iphone här också, tack för tipset :)
Hej alla, hoppas ni har det bra.
Ja kramar från olika personer är olika men jag kan tycka att en kram från en bekant som ges med rätt "balans" kan vara toppen, känna respekten. Sen är en kram från de som är nära något annat oavsett om det är en "bästis", partner eller barnen.
Håller med, konventioner utmanas om det finns anledning. Bra att ta strid för det som är viktigt.
Är bra att inte vara så van vid alkohol, är inte bra att vara beroende. Nu är inte jag beroende men kan tycka en whiskey, en öl eller ett glas vin är gott!
Är man inte inne här dagligen så är man snart utanför då det kommer massor av mess här. Fast det är kul när folk pratar.
Jag älskar att röra på mig. Blir mycket bättre inombords om jag rör på mig.
Tja. . Jag har det i alla fall bra. Hur har du haft det idag? .
Nej, inte sjuk. Bara trött på att min coach tjötar så mycket, haha.
Jo, del 1 var mörk i alla fall. Ska nog se del 2 i morgon.
Haha, ok. :-P. Då förstår jag. .
Haha, jo, det är ett lustigt yttryck, men det finns många såna uttryck. :-P.
Ha en fortsatt bra dag på jobbet. . Ses later! .
Ska se del 2 nu som @flygrl tipsade om. Kommer tillbaka efter den. .
Nu har jag sett den andra delen. Jag blev väldigt berörd!
Jag gjorde bort mig på bussen förut. Jag och mitt boendestöd satt och snackade och frågade om jag behövde köpa något mer när vi ändå var ute. Jag sa högt och tydligt:" JAG BEHÖVER EN SIL", Haha. Jag menade ju inte en sån sil.
Ibland hoppar grodorna ur munnen. :-P.
Har lite allsång med Torsten, haha. .
Finns på Youtube, såg den för länge sedan.
Den är bra, men hjärtskärande
Så där, det var disken det. Nästa gång arbetslusten överfaller mig blir det återvinning :)
Det låter gött. .
Jo, han gör ju det. Haha.
Jo, den var som sagt riktigt brutal. Blev tårögd när jag såg den. Blev jäkligt också jäkligt sne på hur han behandlade henne. .
Haha, jag tänkte inte så långt. :-P.
Jo, den får jag nog använda nu. Haha.
Just nu sjunger Torsten på: All Saints - never ever.
Jag förstår precis hur du menar, det måste finnas respekt i beröringen av andra och det du beskriver från cluben är inte respekt.
Sen har vi alla olika gränser på vart vårt revir går och kan ha svårt med att någon vidrör en även om man är vänner. Jag tror at vi killar är överrepresenterade där även om många av oss mer än gärna vill kladda på tjejer på krogen.
Beroenden är inte bra, oavsett om det är alkohol, droger spel eller annat.
Du uppfattas inte som jobbig, inte ens småjobbig. Då hade jag inte skrivit. Jag tycker du verkar trevlig.
Servera är att röra sig mycket, nu var det länge sen jag serverade och längtar inte tillbaka till det men det var kul då. Men det är härligare med en promenad eller så.
Vad serverar du på för typ av ställe?
Jo, det är hemskt! Hoppas i alla fall att du kan få tillbaka lite av tilltron till mänskligheten.
Det ska jag göra. . Ska snart natta honom och sen mig själv.
Nu ska jag sova så jag säger god natt. På återseende imorgon.