Inlägg från: Mortiscia80 |Visa alla inlägg
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2024-11-10 08:36:46 följande:
    Guten morgen fraulein.
    Märkligt så utvilad man kan känna sig efter bara fyra timmars sömn Skrattande
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2024-11-10 09:08:16 följande:
    Jo, du, men ibland är det inte hur många timmar man sover utan hur sömnkvalitén är. .
    Det är sant det Flört Mycket nöjd.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2024-11-10 09:14:46 följande:
    Det förstår jag att du är. .

BRB, ska gå och handla lite till omeletten jag ska göra.
    Ja vad kul! Du kan ringa om du vill, och så vill jag så klart höra sedan hur omeletten blev!
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2024-11-10 23:16:02 följande:
    Det låter härligt Mortiscia! 😃 Hoppas du fortsätter sova lika lite 😉
    Hehe ja det gör jag med! 😉😁
  • Mortiscia80

God eftermiddag! Glad Ska iväg om ett par timmar och träffa "min" härliga karl igen, så himla glad 😊

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2024-11-14 14:12:39 följande:
    Jag vet att du har annat att tänka på nu, men det går framåt med omelettprojektet. Jag börjar få till de ganska bra nu. Jag fick tips om att man kan ha lite grädde i så det ska jag testa någon dag.
    Så kul! :D Skicka bild sedan!
    Freddie K skrev 2024-11-14 14:05:56 följande:
    God eftermiddag, fröken. Det låter spännande. .
    Ja det kommer att bli underbart :) Vi får 2,5 timmar tillsammans åtminstone. Sedan blir det övernattning i helgen ;)
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2024-11-14 15:07:49 följande:

Vad heter omelett på engelska? Egg-nog, va? Nej, det är väl  något annat?

Omelette :)
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2024-11-14 16:57:00 följande:

Jag har bestämt mig. Innan jag fyller 50 så ska jag dra till Jamaica!

Självklart ska du göra det! :D

Vi hade en jättefin em iaf, och övernattningen blir imorgon istället för på lördag, men det gör inget, det blir ju superbra oavsett. Nu luktar jag som honom :))
  • Mortiscia80

Halli hallå :) Kikar in som hastigast innan jag börjar göra mig klar inför kvällen. Övernattning hos "min" karl och det kommer nog att bli väldigt härligt.

• Mortiscia80
    Eurydike skrev 2024-11-15 18:07:00 följande:
    Det låter som en mysig plan för kvällen/helgen och det blir säkert jättehärligt! ☺️  Själv ska jag festa till det med att äta en smörgås och dricka en kopp varm choklad, så inte så festligt med andra ord 😂 Men imorgon tar jag revansch för då ska jag på fest!
    Ja det blir det nog! Tyvärr var han tvungen att åka en snabb tur till sina föräldrar, men en timme till står jag väl ut haha :)

Låter som en mysig kväll för dig, och morgonkvällen! :) Ha så himla kul!
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2024-11-15 18:57:45 följande:
    Jag förstår! Ja, du får stå ut en timme till och sedan får du ha det så skoj 😃

Det kommer det säkert att bli och detsamma till dig!
    Vi hade jättefint tillsammans {#emotions_dlg.flower} Jag kom hem för en timme sedan ungefär och vi planerar en ny övernattning nästa fredag igen :)
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2024-11-17 14:48:39 följande:

Jag har stött på ett problem när jag gör mina omeletter. Jag har börjat få till de ganska bra och de smakar väldigt gott, men de fastnar alltid i pannan. Alltså i stekpannan då. Använder jag för lite smör när jag steker de, eller varför blir det så?

Ja det skulle jag gissa iaf, smöret ska räcka till hela ytan kan man säga. Kul att de blir bättre :D
Svar på tråden Här är vi alla vänner.