Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Haha! "store", är väl att ta i, men jag tackar för komplimangen. .
Jo, jag var så jäkla trött att jag bara var tvungen att gå och lägga mig så tidigt.
Jag hade gärna åkt och badat med dig, fast jag är en badkruka, haha. .
Jag är nog trött. Jag läste bbq-sås som hbtq-sås.
Jag återkommer imorgon.
To infinity and back, baby! .
Det fjärde avsnittet av podden är uppe. Där tipsar jag om några artister jag gillar. .
*snubblar* och ger alla en kram. .
Jag måste få lte namnförslag. Torsten har skaffat sig en flicka, men vet inte vad hon heter än. Några förslag? .
"Will you whose me down with holy water if I get to hot"?
Älskar den linen. .
Haha! Ja, typ. :-P.
Ojdå, då har du varit produktiv. Sitter också och skriver lite. . Har så mycket inom mig som måste ut!
Bra att Office funkar som det ska. .
Jag säger som Katy Perry:" I kissed a girl and I liked it."
Jag missar inlägg ibland. Det är jobbigt.
Just nu håller jag på med pastasallad. Känner mig jätteduktig. .
Oj, vilken dröm jag hade!
Ska försöka somna om. Hörs later. Sa ha med vetskapen av att alla sover.
Hehe. :-P.
Jag drömde att jag var på en borg. Vi var under belägring. Det kom massor av folk som klättrade upp på väggarna och in i borgen. Vi slogs och slogs och jag svingade mitt svärd och stack ner några människor. Det låter kanske inte så dramatiskt, men jag fick hög puls och när jag vaknade så var jag genomsvettig. Drömmen slutade med att fienden blev för många och jag skulle precis bli ihjälslagen av en. Då vaknade jag.
Jo, man får det ibland och sen vaknar man genomsvettig. Tur att det bara var en dröm. .
Jao vissa saker får jag gjort iaf, sånt som jag vet verkligen måste göras, annat kan skjutas på framtiden. Det gäller att prioritera :) ;)
Maten var väldigt god! Jag blev så mätt så jag hade kunnat rulla nerför gatan haha! :D Det tog flera timmar att smälta maten ordentligt, men det är så sällan man unnar sig just sån där riktigt god mat så jag säger som Icona Pop; I don't care ;)
Vi har köpt liquid smoke, grymt gott i höstgrytor, men man ska vara försiktig. Några droppar räcker till en hel stor omgång!
Det går framåt med texten, ligger på 24 sidor nu :D
Ja jag tålde kylan bättre när jag var ung men med åren utvecklade jag kylallergi, jag trodde inte ens att det var en grej när jag fick det först men det blir som nässelutslag runt handleder och fotleder, ibland uppöver hela benen om jag har otur/klätt mig för kallt. Väldigt besvärligt, särskilt för en som är norrlänning i grunden. Men för varmt så blir jag snabbt väldigt matt och slokar som en blomma i ett soligt fönster, jag är väldigt känslig för värme på det sättet. Det blir nog aldrig någon resa till Afrika t ex för min del.
AC:n har gått hårt i em och nu har ju solen gått ner så det räcker med vanlig fläkt :)
Nästa gång du är ledig får du väl åka och bada själv i värsta fall, det är inte många sommardagar kvar nu antagligen!
Jag gillar renskav, gott med lite mer husmanskost.
Självkänsla är viktigt, fast den behöver vårdas för att inte gå sönder. Det är något vi är rätt dåliga på i dagens samhälle.
Jag har full förståelse för den mörka sidan, Du är inte ensam om det. Det mörka kan dra ner en djupt och det är svårt att resa sig då. Hoppas att det finns vänner som vet om vad det är.
Coronan är inte något som förenklar livet, men det gäller att anpassa sig för coronan är svår att påverka.
Kom just in från en promenad, sitter med ett glas vin och tycker det ska bli skönt med en dusch!
Ha en bra kväll!
*
KRAM
Det fjärde avsnittet av podden är uppe. Där tipsar jag om några artister jag gillar. .
Jag måste få lte namnförslag. Torsten har skaffat sig en flicka, men vet inte vad hon heter än. Några förslag? .
Ojdå, då har du varit produktiv. Sitter också och skriver lite. . Har så mycket inom mig som måste ut!
Jag drömde att jag var på en borg. Vi var under belägring. Det kom massor av folk som klättrade upp på väggarna och in i borgen. Vi slogs och slogs och jag svingade mitt svärd och stack ner några människor. Det låter kanske inte så dramatiskt, men jag fick hög puls och när jag vaknade så var jag genomsvettig. Drömmen slutade med att fienden blev för många och jag skulle precis bli ihjälslagen av en. Då vaknade jag.
Vågar jag länka till min podd här? .
Dis one goes out to my maingirl. Where ever you are. What ever you do. I'm thinking of you.
Bob Marley - Stir it up.
Nu ska jag gå och fixa en sil.
En kökssil, alltså, om dem har.
BBL.
Tråkigt du vaknar på nätterna och inte somnar om direkt, har testat själv så jag vet.