Här är vi alla vänner.
Jag får nog åka och köpa en gummibåt imorgon efter som vi ska få över 50 mm regn från imorgon eftermiddag 💵 🚣🌧️
Jag får nog åka och köpa en gummibåt imorgon efter som vi ska få över 50 mm regn från imorgon eftermiddag 💵 🚣🌧️
Då platsar jag också där, lite längre än Trevlig och smal eller kanske rentav mycket smal. Nu så här om sommaren är vattnet inte så kallt, om hösten är det betydligt svalare. Ta det försiktigt. Själv ska jag inte alls bada ensam, helst inte simma ut på djupt vatten heller. En del åkommor gör att man ska undvika sådant som kan klassas som risksituationer.
Nu har jag börjat min semester 🥳🎉
🐾Tassar in i tråden och önskar er en fortsatt fin sommar, nu är det dags att tassa vidare 🐾🐈
Jag älskar direkt översatta instruktionsböcker.
Jag skulle byta batterier i ena sensorn hemlarmet och då står det att man ska ta ner sensorn och sedan ska man ta ur batteriet och slå på den 30 ggr innan man monterar in det nya batterierna
Efter att har målat lite i eftermiddags så får det bli en beer eller 2 ikväll
Så trevlig helg på er alla
På tal om någonting helt annat så där rätt av.. har tråden "vad gör du just nu" blivit borttagen?
/D
Jag älskar direkt översatta instruktionsböcker.
Jag skulle byta batterier i ena sensorn hemlarmet och då står det att man ska ta ner sensorn och sedan ska man ta ur batteriet och slå på den 30 ggr innan man monterar in det nya batterierna
Jag får fortfarande brev från CSN så här 20 år efter att jag slutade skolan. Vet inte vad de vill för jag öppnar inte de breven.