Här är vi alla vänner.
![](https://www.familjeliv.se/gallery/image/5398918/full_600/phpVD9Hs066593.jpg)
Jag har dammat av mina egna låtar. Just nu sitter jag och lyssnar på bland andra Oriental Love och Daddy's home. Inte världens bästa låtar kanske, men de är i alla fall mina och jag tycker att de är helt ok.
För mig är den här tråden lite komplicerad faktiskt då det kan gå nån dag eller två eller mer mellan jag tittar in och då svarar på inlägg från er andra som kanske inte är dagsfärska. Jag är ofta nyfiken, ger feedback och/eller ställer nyfikna frågor men verkar som personerna jag postar till ofta verkar missa mina inlägg. 😮
Jag kan ju förstås inte bestämma över andra och kanske är det jag skriver totalt fkn ointressant men ville bara göra er uppmärksamma på att det mycket väl kan ligga ett svar till er lite längre bak i tråden. Om ni är intresserade av läsa det vill säga. Det är upp till er.
fultextad användarhandbok är en sån som inte verkar missa mina inlägg så hon får en liten guldstjärna av mig. ⭐️
Eller gör jag nåt fel? Kanske jag som inte fattar hur en sån här tråd egentligen funkar? Typ oskrivna regler jag missat? 😮🤔
Jag är väl en lite udda fågel som inte passar in riktigt. Fick av en annan användare höra häromdagen att jag typ verkade osannolik och troligen va ett fejkkonto. Gjorde mig ledsen och förstärkte min känsla av va lite udda. Typ. 😔
Nu ska jag besvara lite inlägg...fast det kanske inte är så det är tänkt...ähhh jag vet inte. 😮
Tvekade lite posta det här men känner jag måste få det här sagt. Snälla, ta det inte som påhopp. Jag uppskattar tråden och er alla som finns i den. 😉