Eurydike skrev 2023-03-11 23:47:33 följande:
Få saker kan golva en som migrän, så jag förstår verkligen att du var trött. Tack för tipset! Jag har virkat en gång för länge sedan, men var inte så värst bra på det. Därför skulle det nog passa bra med den kanalen om jag ska lära mig 😊 Förra gången virkade jag en provbit, så det kunde inte misslyckas 😅 Kan tänka mig att jag också skulle köpa på mig garn som var fint, men lite opraktiskt att använda 🧶
Tänkte skriva att du nog inte vill veta vad jag använder salvan till, men utan vidare förklaring låter det nog lite snuskigt 🙃 Jag har den i håret, istället för vax, på grund av att jag är allergisk mot en massa saker. Den är inte parfymerad och innehåller typ bara fem ingredienser, så den är perfekt för mig som är känslig. Om man tar en väldigt liten klick och masserar ut i händerna, så blir den genomskinlig istället för vit. Så jag vill inte slänga den, men får sluta ha den i ansiktet. Fick en finne på kinden btw 😂
Ja men testa igen! :) Ibland måste man på't igen för att förstå sig på det bättre, och med övning blir man så klart bättre till slut.
Hahaha jaa det var nog lika bra du berättade :D Så knepigt att du ska behöva få finnar av krämen men det finns bättre som tur är :)