Här är vi alla vänner.
Vaknar till:
Vaknar till:
Tung låt :D Jag har aldrig hört den förut iaf.
Sov gott!
Det blev mer som pannbiffar den här gången. Jag vet inte om vi ens har någon riktig nationalrätt, annars är smörgåsbord också en riktigt svensk klassiker. De kanske kommer på delad förstaplats :)
Ja jag gillar också kungahuset, det ger mig en väldigt mysig känsla att se de personerna, kungen och drottningen är lite av landsfader och landsmoder som figurer.
@Mortiscia80: Glömde skriva att jag också ser kungen som landsfader och drottningen ser jag också upp till. Hon är ju förresten delvis brasiliansk och härstammar alltså från samma världsdel som jag (fast jag har afrolatinskt ursprung då). Men först och främst är hon Sveriges drottning förstås!
Dem har slutat sända min favoritserie. . Hur ska jag överleva?
@Litenmenhård Med tanke på dina fyra människor efter apokalypsen, de kan tekniskt sett återbefolka jorden men det skulle gå väldigt många generationer först och i början skulle det finnas risk för incest men med tiden skulle det vattnas ur så mycket att det inte skulle spela någon roll att man har gemensamma förfäder, se bara på Lucy, eller vanlig släktforskning för den delen.
Var hittar jag min spellista på Youtube? Jag hade massa bra låtar som jag hade sparat.