Här är vi alla vänner.
Jaha, då är man ledig till andra januari. Skönt! .
Jaha, då är man ledig till andra januari. Skönt! .
Hej alla fina jullediga människor i tråden och kanske inte jullediga människor som läser tråden i jul.
God Jul.🧙?♂️
Jag hoppas på en god jul här men säker kan man inte vara. Rätt vad det är halkar man till på en knäck.
Nu sprack jag till slut! Precis som jag misstänkte skulle hända en vacker dag. Nej då, riktigt så illa är det inte, men jag har varit på julbord 😋 God jul till alla i tråden! Om jag glömmer bort att säga det senare 🎅🏻🎄☃️🌟
Ni är så snälla o rara i den här tråden :) Har ni ätit mycke pepparkakor :)) Eller är ni bara så här trevliga :)? Man är inte van vid det här annars :) Här samlas dom snälla, de e kul. O God Jul på er allesamman:) Idag blir det inköp av Alladin. Som jag har längtat :) I ett år faktiskt :))
God jul allihop! :D Både jag och sonen är sjuka, mest jag just nu, så vi kommer att ta det lugnt, titta på Kalle och äta lite god mat :) Han har redan fått en julklapp så han kan roa sig ett tag medan jag tar en kaffe och försöker piggna till. Ingen vit jul men frosten ligger så vackert över gräset utanför mitt fönster :)